Η πολυτελής μάρκα της GM, η Cadillac, μπορεί στις Η.Π.Α. να είναι δημοφιλής εδώ και πολλά χρόνια, όμως στην Ευρώπη δεν έχει καταφέρει να κερδίσει το αγοραστικό κοινό. Αυτή τη φορά κάνει να νέα προσπάθεια να διεισδύσει στη Γηραιά Ήπειρο με το νέο της SUV μοντέλο XT4.
Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα μικρομεσαία SUV έως 20.000 ευρώ
Στις Η.Π.Α. η Cadillac XΤ4 πωλείται εδώ και δύο χρόνια, όμως για να διατεθεί στην Ευρώπη με τις διαφορετικές ανάγκες και οδηγικές συνήθειες, έπρεπε να γίνουν νέες δοκιμές. Πρόκειται για ένα πολυτελές SUV μήκους 4,6 μέτρων (όσο το Audi Q5) με ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει. Η μεγάλη μάσκα αποτελεί σήμα κατατεθέν για Cadillac, ενώ τα λεπτά κάθετα φωτιστικά σώματα σχήματος Y και ειδικά τα πίσω, είναι μάλλον αμφιβόλου αισθητικής.
Αντίστοιχα και το εσωτερικό απέχει από τα Ευρωπαϊκά -και όχι μόνο- αισθητικά πρότυπα θυμίζοντας αυτοκίνητο παλαιότερης κοπής. Ωστόσο, ο εξοπλισμός τόσο σε στοιχεία ανέσεων όσο και ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού είναι πληρέστατος. Ενδεικτικά περιλαμβάνει συστήματα διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, αυτόματα θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός – πίσω, περιμετρική κάμερα, αυτόνομο παρκάρισμα, προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop & go, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών (μικρή πλέον για τέτοιο αυτοκίνητο) κ.λπ.
Δείτε ακόμα: Πλούσια SUV μοντέλα σε χαμηλές τιμές
Για την κίνηση της Cadillac XT4 υπάρχουν δύο 2λιτρα μηχανικά σύνολα, ένα πετρελαίου και ένα βενζίνης. Ο 2.0 λτ. turbodiesel έχει εξελιχθεί ειδικά για την Ευρώπη και αποδίδει 174 ίππους και 381 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 2.750 σ.α.λ. Ο 2.0 λτ. Turbo κινητήρας βενζίνης έχει ισχύ 230 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Αμφότερες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων και επιτυγχάνουν κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και 167 γρ./χλμ. (diesel FWD) ή 10,0 λτ./100 χλμ. και 228 γρ./χλμ. (βενζίνη AWD), σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP.
Ένα διπλού συμπλέκτη σύστημα τετρακίνησης είναι διαθέσιμο (στάνταρ στις εκδόσεις βενζίνης). Το XT4 Sport διαθέτει ανάρτηση Active Sport Suspension με Continuous Damping Control, όπου ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αισθητήρες να προσαρμόζουν την απόσβεση κάθε 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Στην Ευρώπη θα φτάσει στις εκθέσεις στις 10 Οκτωβρίου και θα πωλείται σε δύο πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, τα Launch Edition και Launch Edition Sport. Στη Γερμανία οι τιμές τους θα ξεκινούν από 42.900 ευρώ και 47.100 ευρώ αντίστοιχα, ανάλογα την έκδοση. Ενδεικτικά, στη Γερμανία, η BMW X3 xDrive20i 184 PS κοστίζει από 45.132 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Τα SUV που «κλέβουν» την εφορία