H BMW παρουσιάζει την BMW 225xe Active Tourer με νέα γενιά μπαταριών, η οποία αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 25% σε 55 έως 57 χιλιόμετρα. Η απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης έχει επίσης βελτιστοποιηθεί, προσφέροντας χαμηλότερη κατανάλωση πάνω από 15% (1,9 – 2,1 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 στα 42-47 γρ./χλμ. με τιμές κατανάλωσης ενέργειας στο μικτό κύκλο μεταξύ 14,2 και 13,5 kWh / 100 χλμ.
Δείτε ακόμη: Η ασύλληπτη τιμή της νέας BMW M8 στην Ελλάδα
Η σημαντική αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας οφείλεται στη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου που χρησιμοποιείται στη νέα BMW 225xe Active Tourer. Διατηρώντας τις ίδιες διαστάσεις με πριν, η τελευταία γενιά της μπαταρίας υψηλής τάσης που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα έχει χωρητικότητα αυξημένη από 7,7 σε 10,0 kWh. Φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες μέσω του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτή τη μέθοδο, η διαδικασία φόρτισης διαρκεί περίπου πέντε ώρες. Σε έναν επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3:15 ώρες.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. TwinPower Turbo ισχύος 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα 6τάχυτο κιβώτιο Steptronic που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων κινεί τον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς είναι 224 ίππους και η ροπή φτάνει τα 385 Nm. Η 225xe Active Tourer επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 202 χλμ., ενώ με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή BMW 330i Sedan 258 PS
Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί τα προγράμματα SPORT, COMFORT και ECO PRO μέσω του σχετικού διακόπτη, αλλά και να επηρεάζει τη συνεργασία κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα μέσω του μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, το σύστημα διασφαλίζει βέλτιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο κινητήριων μονάδων σε όλες τις οδικές συνθήκες. Το MAX eDRIVE mode είναι ένα πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενώ με το SAVE BATTERY διατηρείται ή αυξάνεται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα για ηλεκτρική οδήγηση – σε μία αστική περιοχή, για παράδειγμα.
Επιπλέον, η νέα BMW 225xe Active Tourer προσφέρει ακουστική προστασία πεζού, στάνταρ (αναμενόμενη διαθεσιμότητα για το μοντέλο M Sport από το Νοέμβριο του 2019). Όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος, ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος.
Η τιμή της BMW 225xe Active Tourer (πριν την αναβάθμιση) είναι 45.400 ευρώ.
Δείτε ακόμη: BMW Z4 M40i με 500 ίππους είναι πραγματική M!