Στα τέλη του προηγούμενου έτους, η BMW παρουσίασε το iX. Το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Ιστορίας της, που χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερη σχεδιαστική τεχνοτροπία μέσα-έξω και την κορυφαία τεχνολογία.
Οι Βαυαροί ανακοίνωσαν τα επιμέρους χαρακτηριστικά των δυο εκδόσεων, που θα είναι διαθέσιμες στο λανσάρισμα του μοντέλου. To iX xDrive40 αποδίδει πάνω από 300 άλογα και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λίγο περισσότερο από 6 δλ., ενώ το xDrive50 – που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα στον πίσω άξονα – παράγει συνολική ισχύ πάνω από 500 ίππους και επιτρέπει επιτάχυνση 0 – 100 χλμ. σε λιγότερο από 5 δλ. Η κατανάλωση ρεύματος είναι κάτω από 20 kWh/100 χλμ. για το xDrive40 και κάτω από 21 kWh για το xDrive50, με την αυτονομία -λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας- να είναι ανώτερη για την κορυφαία έκδοση.
Το xDrive50 εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας άνω των 100 kWh, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία πάνω από 600 χλμ. Στο xDrive40 η μπαταρία είναι μικρότερη, στις 70 kWh, και η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χλμ (όλες οι μετρήσεις βάσει WLTP).
Η νέα τεχνολογία φόρτισης του BMW iX επιτρέπει ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) με εξαιρετικά υψηλή ισχύ. Το xDrive50 μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας υψηλής τάσης με ισχύ φόρτισης έως και 200 kW, ενώ το xDrive40 με έως 150 kW. Αυτό σημαίνει ότι μία δεκάλεπτη φόρτιση παρέχει αρκετή ενέργεια επαρκή για αύξηση της αυτονομίας κατά 120 χλμ./90 χλμ. αντίστοιχα. Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το 10 μέχρι το 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε λιγότερο από 40 λεπτά.
Οι Βαυαροί είναι περήφανοι για τον οικολογικό χαρακτήρα του μοντέλου, που προάγεται σε κάθε στάδιο της κατασκευής του. Το BMW Group προμηθεύεται το κοβάλτιο και το λίθιο που απαιτούνται για τις μπαταρίες υψηλής τάσης από ελεγχόμενες πηγές στην Αυστραλία και το Μαρόκο, και στη συνέχεια το προωθεί στους κατασκευαστές κυψελών μπαταριών. Όπως και στην παραγωγή ολόκληρου του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο του Dingolfing, οι κυψέλες μπαταριών κατασκευάζονται αποκλειστικά από πράσινη ενέργεια από πιστοποιημένες πηγές. Η σημασία που έχει δοθεί στη λελογισμένη χρήση πόρων για την παραγωγή της BMW iX υπογραμμίζεται από τα υψηλά ποσοστά δευτερογενούς αλουμινίου και ανακυκλωμένου πλαστικού. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου χρησιμοποιείται ξύλο με πιστοποίηση FSC, δέρμα επεξεργασμένο με εκχυλίσματα από φύλλα ελιάς και άλλα φυσικά υλικά. Μεταξύ των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τα καλύμματα του πατώματος και τα πατάκια είναι δίχτυα ψαρέματος.
Το iX θα λανσαριστεί προς το τέλος του έτους, με τιμή εκκίνησης για την έκδοση xDrive40 στη Γερμανία, τις 77.300 ευρώ.