Η BMW γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της απλής M4 και της σκληροπυρηνικής CSL, με την προσθήκη στη γκάμα του «μεσάζοντα» CS. Μιας έκδοσης που συνδυάζει τα καλύτερα από τους δυο κόσμους, βάζοντας στο παιχνίδι και την τετρακίνηση.
Εμφανισιακά η CS είναι σχεδόν ίδια με τη CSL. Τα χρώματα (Brooklyn Grey, Black Sapphire, Riviera Blue και Frozen Isle of Man Green των φώτο), το έντονο αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, ποδιές, διαχύτης) συνοδεύεται από κόκκινες λεπτομέρειες, τις οποίες συναντάμε επίσης στην ανασχεδιασμένη μάσκα, τους αεραγωγούς του ανθρακονημάτινου καπό και την εξίσου carbon οροφή. Οι σφυρήλατες ζάντες (19 ιντσών μπροστά, 20 πίσω) είναι επίσης παρούσες, εδώ σε χρυσαφί χρώμα, όπως και τα κίτρινα LED ημέρας, ωστόσο λείπει το «Gurney flap» στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Στη θέση του ένα πιο διακριτικό διπλό spoiler, όμως πάρα πολύ δύσκολα να μην μπερδέψεις τη CS με τη CSL από έξω.
Από μέσα, αντίθετα, καταλαβαίνεις αυτομάτως ότι η CS δεν είναι τόσο hardcore, καταρχάς από το γεγονός ότι υπάρχουν πίσω καθίσματα. Εδώ δεν βρίσκεις roll cage πίσω από οδηγό-συνοδηγό, αλλά carbon καθίσματα για εκείνους ναι. Παράλληλα διατηρείται το μεγαλύτερο μέρος της ηχομόνωσης, άσχετα που το βάρος μειώνεται κατά 20 κιλά σε σχέση με την Competition. Καμία σχέση, βέβαια, συγκριτικά με τα -108 κιλά της ακραίας δίαιτας στη CSL.
Κάτω από το καπό πάντως, η «ημι-hardcore» M4 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την κορυφαία αδελφή της. Το νέο δίδυμο εγκεφάλου-εξάτμισης ανεβάζουν τον 3.0λιτρο twinturbo straight six στα 550 άλογα και τα 649 Nm (+40 ίπποι σε σχέση με την Competition), συνεργαζόμενα εδώ με το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο συνεχίζει να κάνει το κουμάντο στη μετάδοση της ισχύος, αλλά οι δυο επιπλέον τροχοί στη διαχείρισή της κατεβάζουν το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δλ. (-0,4 δλ. σε σχέση με τη CSL)! Η τελική ταχύτητα, τέλος, περιορίζεται λίγο πιο κάτω, στα 302 χλμ./ώρα (από 307 χλμ./ώρα στη CSL).