Η BMW παρουσιάζει τη νέα Σειρά 2 Coupe, η οποία δεν έχει καμία σχέση εμφανισιακά με την απερχόμενη και διαθέτει ακόμα παραπάνω δύναμη.
Ξεκινώντας από τα πασιφανή, ίσως το μόνο που συνδέει τη νέα με την απερχόμενη 2 Coupe είναι τα σήματα και το δίθυρο αμάξωμα. Το βαυαρικό κουπέ εμφανίζεται ριζικά ανασχεδιασμένο, με μικρότερα και τραβηγμένα στις άκρες φωτιστικά σώματα εμπρός, μεγαλύτερα (αλλά όχι στην έκταση άλλων BMW) «νεφρά», έντονους ώμους και ανάγλυφες γραμμές στο προφίλ, αλλά και φαρδύτερα φτερά. Οι διαστάσεις είναι εξίσου σημαντικά διαφοροποιημένες, προς τα πάνω. Το μήκος φτάνει τα 4.547 χλστ. (+109 χλστ.), το πλάτος τα 1.839 χλστ. (+66 χλστ.) και το μεταξόνιο τα 2.741 χλστ. (+51 χλστ.), με μόνο το ύψος να μειώνεται κατά 25 χλστ. (1.392 χλστ.)
Η τεράστια αλλαγή αφορά το πίσω μέρος, όπου πραγματικά είναι αγνώριστο σε σχέση με πριν. Οι ακμές στον προφυλακτήρα και το αμάξωμα κυριαρχούν, την ώρα που στο άνω μισό δημιουργείται ένα πλαίσιο που περικλείει τα φανάρια (που επίσης μιμούνται το ίδιο μοτίβο) και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, στο τελείωμα της οποίας συναντάμε spoiler.
Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι πιο συγκρατημένα, με τη γνώριμη εικόνα των BMW. Στις βασικές εκδόσεις το αναλογικό καντράν συνδυάζεται με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, διάστασης 8,8 ιντσών. Προαιρετικά και στις πλουσιότερες, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων iDrive 7. Οι λειτουργίες συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν τα κλασικά Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει και το καινοτόμο Intelligent Personal Assistant. Το εν λόγω σύστημα ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές, ωστόσο το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού. Όταν, για παράδειγμα, κατεβάζετε το παράθυρο για τα διόδια, το IPA το αντιλαμβάνεται και μετά το κάνει αυτόματα!
Στο μέτωπο των κινητήρων, αρχικά έχουμε 3 σύνολα. Την γκάμα ανοίγει η 220i Coupé, με τον 2λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower να αποδίδει 184 ίππους στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 300 Nm στις 1.350-4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 235 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 6,3-6,8 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 144-155 γρ. CO2/χλμ. Στη συνέχεια συναντάμε την 220d Coupé, με επίσης 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κάτω από το καπό, αλλά σε πετρέλαιο και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Η απόδοση φτάνει τα 190 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και τα 400 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 237 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 4,7-5,1 λίτρα/100 χλμ. και 122-132 γρ.CO2 χλμ. Στην κορυφή -μέχρι τον ερχομό της M2- τοποθετείται η M240i xDrive Coupé. O 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος TwinPower παράγει 374 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και 500 Nm στις 1.900-5.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,3 δλ. και μέχρι τα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 250 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2 στα 8,1-8,8 λίτρα/100 χλμ. και 185-200 γρ.CO2/χλμ.
Για το τέλος, αφήσαμε το μεγαλύτερο νέο. Η 2 Coupe, σε αντίθεση με την τετράθυρη Gran Coupe, είναι πισωκίνητη! Συγκεκριμένα, η 220i και 220d. H 240i είναι μεν τετρακίνητη, αλλά με το περισσότερο ποσοστό της ισχύος να καταλήγει πίσω. Όλες τους, δε, συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο Steptronic.