Οι Βαυαροί παρουσίασαν επίσημα τη M5 CS, πιστοποιώντας πως η αναμονή άξιζε με το παραπάνω τον κόπο, καθότι μιλάμε για την ισχυρότερη και ταχύτερη BMW όλων των εποχών!
Εμφανισιακά η Competition Sport διαφοροποιείται από την απλή Competition στη μάσκα με το χρυσό περίγραμμα, το καπό με τους αεραγωγούς, τις 20άρες ζάντες στην ίδια απόχρωση, τις κόκκινες ή χρυσαφί δαγκάνες των κεραμικών δίσκων πίσω από αυτές και τα κίτρινα LED φώτα ημέρας. Η παλέτα περιλαμβάνει 3 χρώματα: Brands Hatch Grey, Frozen Brands Hatch Grey και το Frozen Deep Green των φωτογραφιών.
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις Merino μαύρου χρώματος, με πινελιές Mugello Red και κόκκινες ραφές. Το ανθρακόνημα βρίσκεται παντού: από το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες, μέχρι τα μπάκετ καθίσματα που είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από carbon και φιλοξενούν φωτιζόμενα λογότυπα «M5». Μοναδική λεπτομέρεια η χάραξη του Nurburgring, που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα.
Μηχανικά τώρα, οι αναβαθμίσεις είναι πολύ περισσότερες. Καταρχάς, ούσα CS, η M5 χαρακτηρίζεται από το μειωμένο βάρος. Καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, splitter, διαχύτης και spoiler αποτελούνται από CFRP (Carbon Reinforced Polymer), ενώ έχει αφαιρεθεί και αρκετό κομμάτι από την ηχομόνωση. Συνολικά, η CS ζυγίζει 104 κιλά λιγότερο από την Competition (1.795 στο σύνολο). Οι σφιχτότερες βάσεις κινητήρα, τα σκληρότερα ελατήρια, η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και οι παχύτερες αντιστρεπτικές της Competition κρίθηκαν παραπάνω από ικανές για την CS, με τους μηχανικούς να κάνουν αλλαγές στο σετάρισμα των ενεργών αμορτισέρ Dynamic Damper Control, ώστε να βελτιστοποιήσουν την αξιοποίηση του χαμηλότερου βάρος και των ελαστικών Pirelli P Zero Corsa. Πάμε τώρα και κάτω από το καπό.
Εκεί, ο 4.4 V8 twinturbo ανέβηκε στα 636 άλογα (η ροπή ανεπηρέαστη, στα 750 Nm) και ανακηρύσσεται περήφανα ως το ισχυρότερο μοτέρ παραγωγής BMW όλων των εποχών! Κατά συνέπεια, η M5 CS φέρει τον ίδιο τίτλο για τα μοντέλα της φίρμας από το Μόναχο, αλλά και αυτόν για την ταχύτητα. Με 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, δεν έχει υπάρξει ταχύτερη BMW παραγωγής. Με τόσο γκάζι, αμαρτία θα ήταν να περιοριζόταν στα 250 χλμ./ώρα. Οπότε εδώ ο κόφτης τοποθετείται στα 306 χλμ./ώρα.
Η τιμή της στη Γερμανία, ξεκινά από τις 180.400 ευρώ. Στην Αμερική κοστίζει σημαντικά λιγότερο, ξεκινώντας από τις 142.000 δολάρια (116.800 ευρώ).