Το αυτοκίνητο που έκανε μόδα τα κουπέ SUV βρίσκεται και επίσημα στην 3η γενιά του, με τη BMW να κάνει την X6 πιο δυνατή και δυναμική από ποτέ.
Εμφανισιακά και κατά τα πρότυπα των Σειρά 7 και X7, ξεχωρίζει το μέγεθος της μάσκας. Εδώ δεν κυμαίνεται στα γαργαντουικά επίπεδα των προαναφερθέντων μοντέλων, αλλά και πάλι είναι αρκετά μεγαλύτερη από πριν. Προαιρετικά, δε, προσφέρονται και φωτιζόμενα «νεφρά» για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW! Οι προβολείς είναι περισσότερο σφηνοειδείς και ο προφυλακτήρας πιο επιθετικός, με την οροφή να πραγματοποιεί το καθιερωμένο «σβήσιμο» στο πίσω μέρος.
Δείτε ακόμα: BMW για πελώρια «νεφρά»: «Στους Κινέζους αρέσουν»
Εκεί προσέχουμε το διπλό spoiler στο χείλος της 5ης πόρτας, που παραπέμπει στα αντίστοιχα των M3 και M4 Competition. Τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης ανασχεδιασμένα, φαρδύτερα και με νέα γραφικά στα LED, ενώ ο προφυλακτήρας φέρει αεραγωγούς θυμίζοντας το αντίστοιχο μοτίβο της νέας 8άρας.
Όλες οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα, πλην του ύψους. Το μήκος φτάνει τα 4.935 χλστ. (+26 χλστ.), το πλάτος τα 2.004 χλστ. (+15 χλστ.), το μεταξόνιο τα 2.975 χλστ. (+42 χλστ.), ενώ το ύψος ανέρχεται στα 1.696 χλστ. (-6 χλστ.).
Στο εσωτερικό δεσπόζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη στην κεντρική κονσόλα, αμφότερες 12,3 ιντσών. Το ταμπλό καλύπτεται από το πανάκριβο υλικό Sensatec, ενώ τα καθίσματα με το αντίστοιχου βεληνεκούς δέρμα Vernasca. Τα πίσω είναι διαιρούμενα 40:20:40 και αναδιπλούμενα, αυξάνοντας τον χώρο αποσκευών από τα 580 στα 1.530 λίτρα. Στοιχεία εξοπλισμού που ξεχωρίζουν είναι ο τετραζωνικός κλιματισμός, οι θερμαινόμενες/ψυχόμενες ποτηροθήκες, το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 20 ηχεία και η πανοραμική ηλιοροφή.
Την κίνηση όλων αυτών αναλαμβάνουν 4 κινητήρες: 2 βενζίνης, 2 πετρελαίου. Στην βάση του πρώτου σκέλους συναντάμε την πισωκίνητη X6 sDrive40i και την τετρακίνητη xDrive40i, με τον 3λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο TwinPower των 340 ίππων και 447 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 5,2 δλ. Στην συνέχεια αναλαμβάνει ο twinturbo V8 των 4.4 λίτρων, 530 ίππων και 750 Nm ροπής της X6 M50i. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,1 δλ.
Στο πετρελαιοκίνητο μέτωπο, η X6 xDrive30d με τον 3λιτρο straight six των 265 ίππων και 620 Nm επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,5 δλ. Η X6 M50d εφοδιάζεται με τον τετρατούρμπινο 3λιτρο εξακύλινδρο των 400 ίππων και 760 Nm ροπής, ο οποίος χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,2 δλ.
Διαβάστε επίσης: Έτοιμα τα πακέτα Μ Performance για τις BMW X3 και X4 M
Όλες οι X6 περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 209 χλμ./ώρα όταν φοράνε χειμερινά ελαστικά, ανεβαίνοντας στα κλασικά 250 χλμ./ώρα με κανονικά λάστιχα – πλην xDrive30d, που περιορίζεται στα 230 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά διατίθεται αερανάρτηση και πακέτα που προσανατολίζονται είτε στις επιδόσεις εντός δρόμου (M Driver’s Package), είτε εκτός (Offroad Package).