H σειρά 2 της BMW ανανεώνεται προς όλες τις κατευθύνσεις, όπερ και… προς τα κάτω ως προς τη βασική έκδοση, αλλά και προς τα επάνω, μιας κι έχουμε πλέον μια νέα Μ240i για τους αμετανόητους οπαδούς της πίσω κίνησης.
Ξεκινώντας από τη βάση των εκδόσεων, η 220i με τον δίλιτρο τετρακίλυνδρο κινητήρα και τους 184 ίππους, δίνει τη θέση της στην -με τον ίδιο κυβισμό- 218i με τους 154 ίππους, 250 Nm ροπής και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η μικρότερη 2άρα μπορεί να μη βάζει φωτιά στο δρόμο ή να καταρρίπτει ρεκόρ στο Nurburgring, ωστόσο δεν παύει να προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις καθώς, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, χρειάζεται 8,7 δλ. για να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση. Η βασική 2 Coupe αποτελεί μέρος μιας εκτεταμένης καλοκαιρινής ανανέωσης που επιχειρούν οι Βαυαροί, η οποία περιλαμβάνει επίσης στάνταρ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles) σε όλες τις τετρακύλινδρες εκδόσεις, «μιμούμενη» την ισχυρότερη εξακύλινδρη M240i xDrive.
Μιας και ο λόγος για την M240i, αυτή αποκτά πλέον μια πιο προσιτή έκδοση που καταργεί την xDrive. Ετσι, η πισωκίνητη M240i κοστίζει 56.000 ευρώ στη Γερμανία, δηλαδή 2.000 ευρώ λιγότερα από την «πρώην» και o 3.0 λίτρων εν σειρά εξακίλυνδρος με τους 382 ίππους χρειάζεται για να ολοκληρώσει το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, μόλις 4,7 δευτερόλεπτα.
Η BMW αναφέρει ότι η 2άρα Coupe που θα παράγεται από τον Ιούλιο, θα ενσωματώνει το infotainment iDrive 8 που έχει εξελίξει και το οποίο βρίσκεται στα «σπλάχνα» ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών ενωμένου με ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 14,9 ιντσών. Όσο για τη σειρά 2 Gran Coupe, δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες.