Το πρώτο SUV BMW M που σχεδιάστηκε εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρικό, είναι εδώ. Κι όχι μόνο κάνει πρεμιέρα, αλλά η iX M60 θέτει μια σειρά από ρεκόρ για τα χρονικά της βαυαρικής εταιρίας.
Η κορυφαία iX θέλει λίγο προσπάθεια για να την ξεχωρίσεις από τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς σε γενικές γραμμές δεν διαφοροποιείται δραματικά από σχεδιαστικής άποψης. Οι μπλε δαγκάνες με το λογότυπο M, το αποκλειστικό χρώμα BMW Individual Titanium Bronze Exterior Line, τα σήματα M με νέο φινίρισμα High Gloss Black/Titanium Bronze στα εμπρός φτερά και το πίσω μέρος, μαζί με τις προαιρετικές 22άρες ζάντες, διαχωρίζουν το παράστημα της M60 από των άλλων iX.
Στο εσωτερικό δεσπόζει το προαιρετικό πακέτο Suite, που περιλαμβάνει καθίσματα, πίνακα οργάνων, κεντρική κονσόλα και επενδύσεις θυρών από φυσικό δέρμα, καθώς και επιφάνειες και χειριστήρια σε Gold Bronze. Η φαντασμαγορική διάταξη BMW Curved Display με τις διπλές οθόνες στο ταμπλό, το εξαγωνικό τιμόνι και η ανθρακί επένδυση της οροφής είναι στάνταρ, όπως και το καλωσόρισμα του πίνακα οργάνων υπό τη μορφή ενός χορταστικού «M», στα αριστερά της οθόνης. Το σύστημα πολυμέσων αξιοποιεί το νέο λειτουργικό BMW Operating System 8 και προσφέρει μέχρι 5G ίντερνετ!
Τα σπουδαία έρχονται όταν φτάσουμε στα μηχανικά μέρη και, συγκεκριμένα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Καταρχάς, όπως είπαμε, η iX M60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV του M GmbH. Στην ιεραρχία βάσει παλαιότητας των ηλεκτρικών M έρχεται δεύτερη, καθώς προηγήθηκε η i4 M50 το 2021. Βάσει ισχύος όμως, η iX είναι αρχηγός ΓΕΕΘΑ. Οι 619 ίπποι που παράγουν συνδυαστικά οι δυο ηλεκτροκινητήρες, συνιστούν το υψηλότερο νούμερο που έχει δει EV BMW μέχρι σήμερα και το δεύτερο υψηλότερο γενικά στα χρονικά των Βαυαρών, πίσω μόνο από τη M5 CS των 636 ίππων! Στη ροπή τώρα, η iX M60 -απλούστατα- δεν έχει αντίπαλο και αποτελεί ορόσημο για τη BMW. Με 1.015 Nm τοποθετείται άνετα στην κορυφή όλων των εποχών (στο Sport Mode), ενώ με επιλεγμένο το launch control και το M mode στην αερανάρτηση ανεβαίνει στα 1.100 Nm!
Σε αυτή την ετοιμοπόλεμη κατάσταση, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ. και η επιτάχυνση δεν σταματά πριν την επέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή, στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται στα 21,7 – 24,7 kWh, ενώ η μέγιστη τιμή της αυτονομίας ανέρχεται στα 566 χλμ.