Στις τελικές φάσεις των δοκιμών βρίσκεται η νέα Σειρά 4 Coupe, για την οποία η BMW παρουσίασε τα πρώτα επίσημα στοιχεία και φωτογραφίες του αυτοκινήτου από τα τεστ που γίνονται με το καμουφλαρισμένο αμάξωμα και εσωτερικό.
Δείτε ακόμα: Σας έχει λείψει η BMW Compact;
Μετά από τα εξαντλητικά τεστ που έκανε η BMW στο νέο μεσαίο κουπέ μοντέλο της στο χειμερινό κέντρο δοκιμών στο Arjeplog της Σουηδίας, στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στη Miramas, Γαλλία και στην πίστα του Nürburgring, τώρα βρίσκεται στη Γερμανία, γύρω από το Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας του BMW Group, το Μόναχο.
Βασισμένη στη νέα BMW 3 Sedan, η Σειρά 4 Coupe διαθέτει αναμενόμενα αρκετές αλλαγές. Για παράδειγμα, είναι χαμηλότερη κατά 57 χλστ., το κέντρο βάρους είναι κατά 21 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο, το αρνητικό κάμπερ στους εμπρός τροχούς έχει αυξηθεί, ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο κατά 23 χλστ.
Δείτε ακόμα: Τι γνωρίζουμε για τη νέα BMW M3
Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί και στην σύνδεση των αναρτήσεων με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πενταπλούς συνδέσμους πίσω με το αμάξωμα. Φυσικά θα υπάρχουν και τα προφίλ οδήγησης που θα αλλάζουν την απόκριση του γκαζιού, κιβωτίου ταχυτήτων και τιμονιού, καθώς και την σκληρότητα της ανάρτησης. Στην κορυφή της γκάμας (πριν βγει η M4) θα τοποθετηθεί η νέα BMW M440i xDrive Coupe με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 374 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο θα διαθέτει και τεχνολογία mild hybrid 48V, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην καλύτερη επιτάχυνση χάρη στους 11 επιπλέον ίππους του ηλεκτρικού boost.
Δείτε ακόμα: Συγκριτικό: BMW 116d VS Mercedes A 180 d
Η δύναμη θα περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Steptronic των 8 σχέσεων, του συστήματος τετρακίνησης και του μπλοκέ διαφορικού για τους πίσω τροχούς. Επίσης, την επιβράδυνση θα αναλαμβάνουν τα δυνατά φρένα M Sport και την επαφή με την άσφαλτο οι 18 ιντσών ελαφριές ζάντες με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός – πίσω.
Σχεδιαστικά, όπως διακρίνεται από το βαρύ καμουφλάζ, η νέα BMW Σειρά 4 Coupe διαθέτει έντονα σφηνοειδές προφίλ με χαμηλό εμπρός ρύγχος και υπερυψωμένη «ουρά» με σπόιλερ στο τελείωμα του καπό. Το εσωτερικό δεν αναμένεται να έχει σημαντικές διαφορές από εκείνο της Σειράς 3.
Δείτε ακόμα: Διέλυσε την BMW M5 του μόλις την αγόρασε! (+video)