Η νέα M2 έκανε πρεμιέρα πριν λίγες ημέρες και σχεδόν αμέσως, εμφανίστηκε η εκδοχή της με τα καλούδια M Performance. Αμφότερες προκάλεσαν ποικίλα σχόλια, κυρίως αρνητικά, ενώ ακόμα περισσότερες επικρίσεις δέχτηκε το έξτρα πακέτο. Σήμερα οι Βαυαροί έδωσαν στη δημοσιότητα το M Performance Package με λεπτομέρειες, προκαλώντας επιπλέον συζητήσεις σχετικά με το γούστο των σχεδιαστών.
Το ήδη αμφιλεγόμενο «κορμί» της M2 ντύνεται με μια αρματωσιά ανθρακονημάτινων αεροδυναμικών βοηθημάτων, που αποτελείται από μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγούς (μάλλον ψεύτικούς) στον πίσω, δυο αεροτομές και έναν διαφορετικό διαχύτη, που φιλοξενεί τις κεντρικά και διαγώνια τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης – μια διάταξη που είχε προκαλέσει συζητήσεις και στις M3/M4, όταν είχε γίνει διαθέσιμη. Η διφορούμενη αυτή οπτική συνοδεύεται από ένα ευμέγεθες spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, συν άλλο ένα στην οροφή, σε μια προσέγγιση που θέλει να θυμίσει αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Η αμφιβόλου αισθητικής εξάτμιση, πάντως, έχει πρακτικά οφέλη καθότι ζυγίζει 8 κιλά λιγότερο από τη στάνταρ. Οι 20άρες ζάντες εμπρός- 21άρες πίσω ντύνονται είτε σε Jet Black χρώμα είτε σε Frozen Gold Bronze, συνοδευόμενες από ειδικά καλύμματα για όταν η M2 είναι παρκαρισμένη. Ιδιαίτερη πινελιά και ο γάντζος στον εμπρός προφυλακτήρα, για τις δύσκολες στιγμές που μπορεί να προκύψουν στην αμμοπαγίδα της πίστας. Ανέπαφη δεν μένει ούτε η ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει κατά 10 χλστ.
Αλλαγές μηχανικά δεν ανακοινώνονται, οπότε ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος παραμένει στα 459 άλογα και τα 550 Nm. Ούτως ή άλλως, η νέα M2 είναι η ισχυρότερη που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, ξεπερνώντας ακόμα και την προηγούμενη CS. Αν κάπου θέλει βελτίωση η μικρότερη των BMW M, είναι στην εμφάνιση. Το πακέτο M Performance πάντως, μάλλον το αντίθετο καταφέρνει.