Η BMW iX1, η πλήρως ηλεκτρική παραλλαγή της X1, ολοκληρώνει το τελευταίο σκέλος των δοκιμών εξέλιξής της στον Αρκτικό Κύκλο πριν από το επικείμενο ντεμπούτο της. Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του EV να «παίζει» στο χιόνι.
Το «περιτύλιγμα» παραλλαγής που βλέπουμε, εξακολουθεί να κρύβει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, αλλά μπορούμε να διακρίνουμε την εξελικτική σιλουέτα του SUV με πιο λεία επιφάνεια, μεγαλύτερη μάσκα και πιο επιθετικούς προβολείς LED. Παρά το γεγονός ότι μοιράζεται τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος, το iX1 θα έχει πολλές στυλιστικές διαφορές με την συμβατική X1, όπως επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, καλυμμένη μάσκα και μπλε πινελιές σύμφωνα με τη σειρά προϊόντων «i» της BMW.
Το iX1 χρησιμοποιεί, βεβαίως, την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Θα έρθει με διπλούς ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης και αυτό που η BMW αποκαλεί «τεχνολογία περιορισμού ολίσθησης τροχού ταχείας δράσης κοντά στον ενεργοποιητή». Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες μέχρι τώρα για τη συνδυασμένη ισχύ, αλλά οι εκτιμήσεις για την ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου είναι μεταξύ 413-438 χιλιομέτρων στα πρότυπα WLTP.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε χιονισμένους δρόμους και παγωμένες λίμνες του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Όπως κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, έτσι και η BMW χρησιμοποιεί τις χαμηλές θερμοκρασίες και τις χειμερινές οδικές συνθήκες για να δοκιμάσει κάθε σύστημα του οχήματος σε ακραίο περιβάλλον. Ο κρύος καιρός ενδείκνυται, μάλιστα, για τη δοκιμή της αντοχής της μπαταρίας, των ηλεκτρονικών και της φόρτισης, ενώ η οδήγηση στο χιόνι βοήθησε τους μηχανικούς της βαυαρικής φίρμας να προσαρμόσουν το πλαίσιο και την ανάρτηση με στόχο τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Παράλληλα με το πλήρως ηλεκτρικό iX1, η BMW δοκίμασε τις θερμικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις της επόμενης γενιάς X1 στις ίδιες εγκαταστάσεις. Ολόκληρη η οικογένεια X1/iX1 θα παράγεται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. στο εργοστάσιο του Regensburg στη Γερμανία. Οι Βαυαροί επιβεβαίωσαν το ντεμπούτο της X1 το φθινόπωρο του 2022, με το EV να επεκτείνει τη γκάμα αμέσως μετά.