Η BMW παρουσίασε στις αρχές Σεπτεμβρίου τις δυο plug-in υβριδικές εκδοχές της νέας 5άρας, με τα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης να δεσπόζουν. Οι 530e και 550e, όμως, έχουν και πολύ γκάζι, όπως αποδεικνύουν τόσο τα στοιχεία ισχύος, όσο και εκείνα των επιδόσεων.
Η 530e συνδυάζει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο με ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων, διαμορφώνοντας τη συνολική ισχύ στα 299 άλογα και τα 450 Nm ροπής. Δύναμη πέρα ως πέρα ικανή για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και μια τελική 230 χλμ./ώρα, σε συνδυασμό με ηλεκτρική αυτονομία 87-101 χλμ., μέση κατανάλωση καυσίμου από 0,6 λτ./100 χλμ., ηλεκτρικής ενέργειας από 18,9 kWh/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 14 γρ./χλμ.
Η 550e xDrive από την πλευρά της, αξιοποιεί τη σύζευξη του ανωτέρω ηλεκτρικού μοτέρ με τον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά. Εδώ η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τα 490 άλογα (489 για την ακρίβεια) και τα 700 Nm, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,3 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Εδώ η δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα φτάνει στα 79-90 χλμ., η μέση κατανάλωση ξεκινά από 0,8 λτ./100 χλμ., η αντίστοιχη ενέργειας από 20,1 kWh/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 19 γρ./χλμ.
Η μπαταρία των 19,4 kWh μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 7,4 kW επιτρέποντας την πλήρη επαναφόρτισή της από 0 στο 100% σε 3 ώρες., ενώ σε συμβατική οικιακή πρίζα απαιτούνται 9,8 ώρες. Καίριο ρόλο στη λειτουργία του PHEV συνόλου διαδραματίζει η καινοτόμος τεχνολογία της BMW, που προεπιλέγει την ταχύτητα στο 8άρι αυτόματο και επιτρέπει την αύξηση της ονομαστικής ροπής των 280 Nm σε πραγματική ροπή έως και 450 Nm στην είσοδο του κιβωτίου, μέσω του ηλεκτροκινητήρα (που ενσωματώνεται στο Steptronic).
Στο οικονομικό σκέλος τώρα, η νέα 530e ξεκινά από τις 65.300 ευρώ στη Γερμανία και η 550e xDrive από τις 77.300 ευρώ.