Η BMW ετοιμάζει το μεγαλύτερο SUV στην ιστορία της και μέχρι σήμερα είχαμε κάποιες σποραδικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες, πέραν του πρωτοτύπου Χ7 Concept, να μας δίνουν μια ιδέα για την τελική μορφή του πολυτελούς μοντέλου. Πλέον υπάρχουν αποδείξεις -κυριολεκτικά- με πατέντα για την εμφάνιση της έκδοσης παραγωγής.
Κάποιος μέσα από τον βραζιλιάνικο Ο.Β.Ι. (Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας) διέρρευσε τα πατενταρισμένα σκίτσα της Χ7, η οποία φέρει αρκετές από τις λεπτομέρειες του Concept. Πρώτη και βασικότερη τα τεράστια «νεφρά» στην μάσκα, τα οποία θα ενσωματωθούν και στην ανανεωμένη 7αρα που αναμένεται να παρουσιαστεί περίπου την ίδια χρονική περίοδο με το SUV alter ego της, δηλαδή στις αρχές του επόμενου έτους. Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα εμπρός, διεισδύουν περισσότερο από κάθε άλλης BMW προς το κέντρο της μάσκας. Τα πίσω φέρνουν σε αυτά της νέας Χ5, όμως εδώ υπάρχει μια χρωμιωμένη λωρίδα που δημιουργεί το χαρακτηριστικό σχήμα «L», έστω και σε ιδιαίτερη παραλλαγή σε σχέση με το μοτίβο που έχουμε συνηθίσει.
Δείτε ακόμα:BMW X7: Το μεγαλύτερο SUV στην ιστορία της μάρκας
Οι εξωτερικές διαστάσεις της νέας X7 είναι παραπάνω από πληθωρικές, με το μήκος να ξεπερνά τα 5 μέτρα (5.010 χλστ.), το πλάτος τα 2 (2.020 χλστ.), το μεταξόνιο τα 3 (3.010 χλστ.) και το ύψος να φτάνει τα 1,80 μέτρα. Αναλόγως «αρχοντικοί» αναμένονται οι χώροι στην καμπίνα των επιβατών, η οποία θα διαθέτει δυνατότητα 7θέσιας και 6θέσιας διάταξης. Η πρώτη επιτυγχάνεται με την κλασική 3η σειρά καθισμάτων , ενώ η δεύτερη με συρόμενες και αναδιπλούμενες θέσεις στην μεσαία σειρά.
Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα για τη νέα BMW X5 (+video)
Όλη αυτή η πληθωρικότητα μεταφράζεται και στο αντίστοιχο βάρος, το οποίο ξεπερνά κατά 300 κιλά τους 2 τόνους. Αναμενόμενα απαιτείται και το αντίστοιχο σθένος κάτω από το καπό, ώστε να μπορεί να κινηθεί το μεγάλο SUV σε ρυθμούς που ανταποκρίνονται στο όνομα της βαυαρικής εταιρίας. Η γκάμα των κινητήρων δεν αναμένεται να έχει διαφορές από αυτή της νέας X5, πράγμα που σημαίνει ότι για αρχή η βασική βενζινοκίνητη έκδοση θα αφορά τον 3.0λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά Twin Power Turbo με τους 340 ίππους (xDrive40i) και ακολουθεί η V8 με νέο μοτέρ 4.4 λίτρων που αποδίδει 462 ίππους (xDrive50i). Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα θα βρούμε δυο 3.0λιτρα εξακύλινδρα σε σειρά σύνολα με 265 (xDrive30d) και 400 ίππους (με τετραπλό τούρμπο, ονόματι X5 M50d). Όλες οι εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων, ενώ στο άμεσο μέλλον θα δούμε και έκδοση με τον 2.0λιτρο 4κύλινδρο Twin Power Turbo που θα αποτελεί μέρος του υβριδικού συστήματος κίνησης της έκδοσης xDrive40e.