Όταν η BMW παρουσίασε το XM Concept τον Νοέμβριο του 2021, τα πρώτα στοιχεία έκαναν λόγο για ένα «τέρας» δύναμης με 750 ίππους και 999 Nm ροπής από έναν κινητήρα τούρμπο V8 4,4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Τα στοιχεία αυτά τοποθετούσαν το XM Concept απέναντι από την καυτή Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid των 680 ίππων.
Κι εκεί που άπαντες ανέμεναν αυτή την έκδοση, νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι η XM παραγωγής που θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στα τέλη του 2022, θα έχει κάτω από το καπό 650 ίππους και 881Νm ροπής. Μια έκδοση παραγωγής με την υποσχόμενη παραγωγή του concept που προαναφέρθηκε με τους 750 ίππους, μάλλον θα εμφανιστεί περί τα μέσα (άνοιξη ή καλοκαίρι) του 2023.
«Όταν μιλήσαμε για το πρωτότυπο όχημα τον Δεκέμβριο, καταλήξαμε σε υψηλότερα νούμερα και σας είπαμε για 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Προφανώς θα μείνουμε σε αυτό, φυσικά. Αργότερα στην παραγωγή, θα φέρουμε ένα πιο ισχυρό αυτοκίνητο», δήλωσε ο εκπρόσωπος της BMW M, Martin Schleypen.Όταν ρωτήθηκε ποια μορφή θα έχει αυτό το όχημα, ο Schleypen επιβεβαίωσε ότι δεν θα φέρει το σήμα Competition που ξεχωρίζει τα μοντέλα M υψηλότερης απόδοσης τα τελευταία χρόνια, αν και θα είναι παρόμοιο στο ύφος. «Δεν θα το ονομάσουμε XM Competition και δεν θα σας πούμε πώς το ονομάζουμε», είπε ο Schleypen.
Μπορεί, λοιπόν, η ΧΜ παραγωγής να μην ξεπερνά σε απόδοση την Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, αλλά οι 644 ίπποι δεν παύει να αποτελούν μια εκπληκτική τιμή που αφήνουν υποσχέσεις και δημιουργούν προσδοκία και αγωνία για το μελλοντικό «τέρας» των 750 ίππων.