Η BMW έκανε τα αποκαλυπτήρια της πρώτης ηλεκτρικής M στην Ιστορία της, που υλοποιείται ως i4 M50 και 544 ίππους.
Το Frozen Portimao Blue χρώμα, μαζί με τις μαύρες και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό της i4 M50, που αποκτά τη δέουσα επιθετικότητα για μοντέλο του M GmbH μέσω των νέων προφυλακτήρων και των ζαντών 19 ιντσών (προαιρετικά 20). Πίσω από αυτές κρύβονται αναβαθμισμένα φρένα M Sport, ενώ το στήσιμο ανατίθεται στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ M Adaptive.
Στο εσωτερικό «κατάληψη» στο ενδιαφέρον κάνει το φαντασμαγορικό ταμπλό, με τις δυο οθόνες των 12,3 ιντσών (για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων) και 14,9 ιντσών (για το σύστημα πολυμέσων) να κλέβουν πάσα εντύπωση. Ενθέσεις ανθρακονημάτων, νέο τιμόνι, μπάκετ της Recaro και αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν τις οπτικές και πρακτικές αναβαθμίσεις, συγκριτικά με την απλή i4.
Για την κίνηση, τώρα, της κορυφαίας έκδοσης φροντίζουν δυο ηλεκτροκινητήρες (κατά τα γνωστά, ένας εμπρός κι ένας πίσω) συνολικής απόδοσης έως 544 ίππων. Αυτό το «έως» είναι η λέξη-κλειδί, καθώς η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται κατά 68 ίππους και 65 Nm για 10 δλ. μέσω της λειτουργίας Sport Boost, ισοδυναμώντας σε 258 ίππους για τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και 312 για τον πίσω. Κανονικά, 475 ίπποι και 729 Nm καταλήγουν σε όλους τους τροχούς. Με τους 544 και τα 794 του Sport Boost, η i4 M50 επιταχύνει στα 3,9 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 225 χλμ./ώρα. Για να έχουμε ένα θερμικό μέτρο σύγκρισης, η απλή M3 των 480 ίππων θέλει 4,1 δλ. και η Competition των 510 ίππων 3,8 δλ.
Η φόρτιση της i4 M50 διαρκεί 7,6 ώρες σε φορτιστή 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή 200 kW η BMW δηλώνει πως το επίπεδο ενέργειας πηγαίνει από το 10 στο 80% μέσα σε 31 λεπτά. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 395 χλμ. ενώ η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι 195 kW στο ανώτερο επίπεδο λειτουργίας.