Η BMW παρουσίασε το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό M Hybrid V8, που προορίζεται για την κορυφή της νεοσύστατης κατηγορίας LMDh (hypercars) και την κατάκτηση νικών στους αγώνες αντοχής.
Έχοντας σκοπό να γιορτάσει τα 50 χρόνια του τμήματος Μ, το M Hybrid V8 εκφράζει την εξέλιξη του τμήματος ειδικών αποστολών από το Μόναχο και την αποτυπώνει στην εξωτερική του σχεδίαση, ενσωματώνοντας στοιχεία από τις πλέον ιστορικές αγωνιστικές BMW. Η 3.0 CSL του 1976, η 320i Turbo του 1978, η Μ1/C του 1981, η GTP του 1986, η M3 E36 GTS-2 των 90’s, μαζί με τις πρόσφατες Z4 GTLM και M8 GTE εμφανίζονται με κάποιον τρόπο στο ανθρακονημάτινο αμάξωμα του βαυαρικού hypercar. Είτε μέσω των LED ημέρας, είτε από τη διαμόρφωση των «νεφρών» ή τα αυτοκόλλητα, οι προγενέστερες Βαυαρές δηλώνουν το «παρούσα» στο κορμί του M Hybrid V8 (η GTP εδώ).
Όπως δηλώνει και το όνομά του, το νέο αγωνιστικό της BMW κινείται από έναν υβριδικό V8 κινητήρα. Βάσει των προδιαγραφών της κατηγορίας LMDh μιλάμε για συνδυαστική απόδοση 680 ίππων και συνολικό βάρος 1.030 κιλών, με το κιβώτιο της Xtrac να αναλαμβάνει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και τις μπαταρίες της Williams Advance Engineering την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Οι Βαυαροί επέλεξαν τη Dallara για την κατασκευή του σασί (Ligier, Multimatic και Oreca οι έτεροι προμηθευτές), με το ντεμπούτο να προγραμματίζεται για τις 24 Ώρες της Daytona, τον προσεχή Ιανουάριο. Το M Hybrid V8 θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportCar και κατά πάσα πιθανότητα θα το δούμε στις 24 Ώρες και του Le Mans, το επόμενο καλοκαίρι!