BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος 20ετίας. Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες. Για τη νέα σεζόν, ο ρόλος του «αστυνόμου» ανατίθεται στη M2 CS Racing.
Όπως περήφανα δηλώνει ο CEO της BMW M (η οποία συμπληρώνει 50 χρόνια πορείας), Franciscus van Meel, η M2 CS Racing είναι το πρώτο αγωνιστικό που αναλαμβάνει χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας, σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε σχέση με τη M2 CS, στην οποία βασίζεται, η Racing διαθέτει -μεταξύ άλλων- αγωνιστικά μπάκετ, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, roll cage, σύστημα πυρόσβεσης, αποσπώμενο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και αντιστρεπτικές, αγωνιστικό ρεζερβουάρ 84 λίτρων και πλαϊνά πίσω παράθυρα από Makrolon, με υποδοχή για την αντλία ανεφοδιασμού. Με λίγα λόγια, πρόκειται για καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά TwinPower, με απόδοση 450 ίππων και 550 Nm. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ωστόσο εδώ το διαφορικό είναι καθαρά μηχανικό μπλοκέ της Drexler. Την επιβράδυνση αναλαμβάνει το αγωνιστικό σετ της Alcon αποτελούμενο από 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός πίσω, που επενεργούν σε δισκόπλακες 380 χλστ. (κοινή διάμετρος για εμπρός και πίσω άξονα).
Η νέα σεζόν του MotoGP, που ξεκινά το πρώτο Σ/Κ του Μαρτίου στο Κατάρ, θα είναι η 24η διαδοχική υπό την αιγίδα της BMW. Πέρα από τη M2 CS Racing, «περιπολίες» στις πίστες του κορυφαίου πρωταθλήματος δίτροχων θα κάνουν επίσης οι M3/M4 Competition, M5 CS και M8 Competition Gran Coupe.