Οι Bentley δεν χρειάζονται μεγάλη προσπάθεια για να ξεχωρίζουν στο δρόμο ή τα γκαλά. Είναι που είναι χλιδάτες στις νορμάλ εκδόσεις, συνοδεύονται και από μερικές απίστευτες ειδικές παραλλαγές και one-off, που δημιουργούν πλείστες περισσότερες εντυπώσεις. Η νέα Batur Black Rose, με πινελιές πραγματικού χρυσού στην καμπίνα των επιβατών, είναι μια τέτοια εξέχουσα περίπτωση.
Η Batur Black Rose ξεχωρίζει εμφανισιακά από τις χρυσαφί ενθέσεις Satin Rose Gold στη μάσκα, το καπό, τη γραμμή των παραθύρων, τις εισαγωγές του προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ, τους καθρέπτες, το διαχύτη και φυσικά τις πανέμορφες 22άρες ζάντες. Χρυσαφί είναι και τα σήματα σε αυτές, ενώ πίσω τους κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα. Στο εσωτερικό τώρα, βρίσκεται όλη η ουσία της Black Rose. Εδώ οι ενθέσεις δεν είναι απλά χρυσαφί, αλλά από κανονικό χρυσό 18 καρατίων! Οι διακόπτες των αεραγωγών, ο διακόπτης για τα προγράμματα οδήγησης, τα μεταλλικά κομμάτια του τιμονιού και κάποια «φιλέτα» σε ταμπλό-πόρτες, λάμπουν και όντως είναι χρυσός. Συνολικά, 210 γρ. χρυσού απαντώνται στα ενδότερα της μοναδικής αυτής Batur.
Κάτω από το μακρύ και ανάγλυφο καπό, αντίθετα, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Ο 6.0 W12 twinturbo παίρνει την πιο ισχυρή μορφή κινητήρα παραγωγής, στα 104 χρόνια της φίρμας! Η απόλυτη εκδοχή του W12 της Bentley επωφελείται νέων τούρμπο και μεγαλύτερης στομίων σε αυτά, που επιτρέπουν την παροχή περισσότερου αέρα και την αύξηση της πίεσης, καθώς πια ψύχεται καλύτερα το σύνολο. Οι αριθμοί; Επτακόσιοι πενήντα ίπποι (750) και 1.000 Nm ροπής! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν έχουν και τόση σημασία. Αφενός η Batur Convertible δεν προορίζεται για dragster, αφετέρου το «κλου» εντοπίζεται στη φιλοσοφία του κινητήρα (εξαιρετικά καλοδεχούμενα τόσα άλογα, πάντως).
Τιμή δεν ανακοινώνεται για τη Batur Black Rose, αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι μοναδικό κομμάτι με πραγματικά φύλλα χρυσού, αφήνει τη φαντασία (και τα κομπιουτεράκια) να τρέχει.