Η ηλεκτρική Bentley που είναι στα σκαριά για το 2025, περισσότερο σε… αεροπλάνο θα παραπέμπει παρά σε αυτοκίνητο Αυτό τουλάχιστον γίνεται αντιληπτό από τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Adrian Hallmark. Τι είπε; Ότι το πρώτο EV της μάρκας θα μπορούσε να έχει έως και 1.400 ίππους, με τον οδηγό να παθαίνει… ναυτία.
«Αν είμαστε στους 650 ίππους τώρα με τη GT Speed, θα έχουμε διπλάσια απόδοση με το EV», δήλωσε ο Hallmark, με το αφεντικό της Bentley να κάνει λόγο για… ναυτία του οδηγού. Για το θέμα αυτό, προτείνει στον οδηγό να αλλάξει… mode: «Μπορεί να έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα ή μπορεί να αλλάξει σε 1,5 δευτερόλεπτο», είπε. H Bentley EV θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE, που θα στεγάσει επίσης τα Audi Q6 E-Tron και Porsche Macan EV. Όσον αφορά την εμφάνιση του… υπερηχητικού αυτοκινήτου, το μόνο που δήλωσε ο Hallmark είναι το εξής: «Αυτό που δεν θα κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να το κάνουμε να μοιάζει με ηλεκτρικό αυτοκίνητο»! Ο ίδιος πάντως σε παλαιότερη συνέντευξη, είχε αφήσει να εννοηθεί σχετικά με το πώς μπορεί να φαίνεται το αυτοκίνητο, ότι προτιμά το σχήμα ενός SUV. Άλλες φήμες, ωστόσο, έκαναν λόγο για ένα σεντάν υψηλής απόδοσης και πρωτόγνωρης οδηγικής απόλαυσης.
Μέχρι το 2030, η Bentley σκοπεύει να κατασκευάζει μόνο EV, πράγμα που σημαίνει ότι πολλά μοντέλα είναι προ των πυλών. «Όσον αφορά την τιμή, θα είναι στο εύρος τιμών της Mulsanne», πρόσθεσε. Υπενθυμίζουμε ότι το 2020 η Bentley προχώρησε σε αποκάλυψη ενός μελλοντικού σχεδίου για τα EV του μέλλοντος με το EXP 100 GT Concept, που βλέπετε στις φωτογραφίες και μένει να φανεί κατά πόσο αυτά τα φαντεζί σχέδια θα περάσουν στην παραγωγή.
Η εταιρεία θα επενδύσει 2,5 δισεκατομμύρια λίρες (3 δισ. ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία) τα επόμενα 10 χρόνια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στο Crewe στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης, πριν το EV, σκοπεύει να προσφέρει υβριδικές εκδόσεις κάθε μοντέλου της γκάμας της. Ηδη κάποια πρόσφατα κατασκοπευτικά στιγμιότυπα δείχνουν μια έκδοση PHEV της Continental GT.