Ακόμα ισχυρότερα γίνονται τα Audi RS 6 και RS 7, με τις νέες εκδόσεις Performance να συνδυάζουν μεγαλύτερη ισχύ και χαμηλότερο βάρος, σε ένα ήδη πανίσχυρο και ταχύτατο πακέτο.
Εμφανισιακά, τα δυο «πυροβόλα» από το Ίνγκολσταντ ξεχωρίζουν χάρις στις νέες ζάντες των 21 ιντσών, που προαιρετικά φτάνουν τις 22. Το σχέδιο των τροχών είναι τέτοιο, ώστε να βοηθάει την τροφοδοσία αέρα στα φρένα και την ψύξη τους, ενώ τα χρώματα ποικίλουν από μαύρο μέχρι χρυσό ματ. Σημαντικότερα τα νέα στα ελαστικά που τις περιβάλλουν, τα οποία είναι τα Continental Sport Contact 7 και σύμφωνα με την Audi προσφέρουν περισσότερο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο, μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος και καλύτερο κράτημα.
Η παλέτα του αμαξώματος εμπλουτίζεται με τις αποχρώσεις Ascari Blue και το ματ Dew Silver, συνοδευόμενα από ματ γκρι πινελιές σε διάφορα σημεία. Πινελιές που με το προαιρετικό carbon package γίνονται ανθρακονημάτινες. Υλικό που απαντάται σε πολλές επιφάνειες και της καμπίνας, μαζί με δέρμα Valcona, alcantara και μπλε ραφές. Μπλε βάφονται και αρκετά πάνελ, που στα κανονικά RS 6 και RS 7 είναι σε χρώμα γκρι ή κόκκινο.
Τα μεγάλα νέα των δυο γερμανικών υπερόπλων κρύβονται κάτω από το καπό, εκεί όπου ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά αναθεωρημένο λογισμικό και μεγαλύτερους υπετροφοδότες, κερδίζοντας 30 άλογα και 50 Nm ροπής. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 630 ίππους και τα 850 Nm, «κόβοντας» 0,2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. τώρα). Το RS Dynamic Package είναι στάνταρ και περιλαμβάνει τετραδιεύθυνση, σπορ πίσω διαφορικό και κόφτη τελικής στα 280 χλμ./ώρα. Οι πιο απαιτητικοί μπορούν να επιλέξουν το RS Dynamic Package Plus και να απολαύσουν κεραμικά δισκόφρενα, που ζυγίζουν 34 ολόκληρα κιλά λιγότερο σε σχέση με τα στάνταρ ατσάλινα, μαζί με μετατόπιση του ηλεκτρονικού περιοριστή στα 305 χλμ./ώρα.
Οι βελτιώσεις δεν σταματούν εδώ, καθώς οι Γερμανοί θέλησαν να προσφέρουν αυξημένη ακουστική εμπειρία στους επιβάτες. Για να ακούγεται καλύτερα ο V8 στην καμπίνα, αφαιρέθηκε μέρος της ηχομόνωσης. Κίνηση που εκτός από τα ντεσιμπέλ, βοήθησε και τη ζυγαριά. Τα RS 6 και RS 7 Performance είναι 8 κιλά ελαφρύτερα σε σχέση με τα προηγούμενα, σταματώντας την ένδειξη στα 2.065 κιλά για το RS 7 και τα 2.090 κιλά για το RS 6. Ελαφριά δεν τα λες με τίποτα, αλλά δεν παύουν να ζυγίζουν λιγότερο σε σχέση με πριν, διαθέτοντας παράλληλα 30 άλογα παραπάνω. Αλλαγές συναντάμε επίσης στο κεντρικό διαφορικό, που είναι ελαφρύτερο και μικρότερο σε διαστάσεις, το σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει περισσότερη αίσθηση και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, με τις ταχύτερες αλλαγές.
Τα νέα RS 6 και RS 7 Performance θα ξεκινήσουν να διατίθενται στη Γερμανία από τις αρχές Δεκέμβρη, με αρχική τιμή 135.000 ευρώ.