3,5 χρόνια μετά την παρουσίαση της 3ης γενιάς και 20 ολόκληρα από την πρεμιέρα του, το Audi TT δέχεται μια ολιστική αναβάθμιση τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανικά. Οι αλλαγές εκτείνονται στην πιο σπορ εξωτερική σχεδίαση (με επιρροές από το κορυφαίο TT RS), το νέο 7αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό.
Αρχής γενομένης από το χαρακτηριστικό που καθιέρωσε το TT στην συνείδηση του κοινού – την εμφάνιση, δηλαδή- η Audi μεγάλωσε τις πλευρικές εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, υπογραμμίζοντας το πλάτος του αυτοκινήτου. Παράλληλα προσέθεσε τους κάθετους διαμορφωτές αέρα, που συναντάμε στο κορυφαίο TT RS (με την διαφορά ότι εδώ εξυπηρετούν καθαρά διακοσμητικό χαρακτήρα). Στο πίσω μέρος οι οριζόντιες γραμμές τονίζουν κι αυτές το πλάτος του γερμανικού κουπέ, ενώ το σήμα κατατεθέν-αλουμινένιο καπάκι της βενζίνης δεν έχει πια τάπα από κάτω. Όπως δηλώνει η Audi, αυτή η λεπτομέρεια αφορά στη συνάφεια του ΤΤ με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, στα οποία η μάνικα της βενζίνης μπαίνει απευθείας ώστε να εξοικονομείται χρόνος στους ανεφοδιασμούς. Προαιρετικά διατίθενται προβολείς με LED ή τεχνολογία Matrix LED, ενώ το πακέτο S Line περιλαμβάνει εμπρός splitter, κεντρική εισαγωγή σε μαύρο χρώμα, πλαϊνές ποδιές και ανανεωμένο πίσω διαχύτη μαζί με διπλές απολήξεις της εξάτμισης-μια παραπομπή στο TT Quattro 225 1ης γενιάς.
Δείτε ακόμα: Το Audi TT RS τα βάζει στα ίσια με το Nissan GT-R!
Ο βασικός εξοπλισμός γίνεται πλουσιότερος και εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, διαθέτει το Audi Drive Select Dynamic Handling System (το οποίο μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού, το βάρος της κρεμαγέρα, την ταχύτητα αλλαγών στο αυτόματο κιβώτιο και την απόσβεση των αμορτισέρ στο προαιρετικό Magnetic Ride), αισθητήρα βροχής και φώτων, μαζί θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
Συγκεκριμένα για το Virtual Cockpit όλες οι λειτουργίες εμφανίζονται στην οθόνη των 12,3 ιντσών. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες: στην κλασική προβολή, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο σε πρώτο πλάνο, και την «Infotainment» που προβάλει τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης σε 3D απεικόνιση.
Διαβάστε επίσης: Συλλεκτικό και υπερ-σπάνιο Audi R8 V10 Plus (+video)
H μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το S-Tronic αποκτά μία επιπλέον σχέση, φτάνοντας πλέον τις 7, με τις πρώτες 2 να είναι πιο κοντές -για βελτίωση των επιδόσεων- και τις υπόλοιπες 5 πιο «απλωμένες» προς όφελος της κατανάλωσης. Το χειροκίνητο παραμένει στις 6 ταχύτητες.
Τα κινητήρια σύνολα παραμένουν ως είχαν, με την γκάμα να ξεκινά από τα 1.8 λίτρα και 160 άλογα του 1.8 TFSI και να φτάνει στα 211 του 2.0 TFSI. Στοιχεία για τα TTS και TT RS δεν ανακοινώθηκαν.
Όλα τα ανωτέρω ισχύουν και για το Roadster, με τον μηχανισμό της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής να ζυγίζει μόλις 39 κιλά και να ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά εντός 10 δευτερολέπτων και σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.