Το δίδυμο, αλλά πιο σπορτίφ αδερφάκι του Q4 e-tron που παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2019 στην Έκθεση της Γενεύης, αποκάλυψε πριν από λίγα λεπτά η Audi, το Q4 Sportback e-tron. Από τεχνικής σκοπιάς τα δύο πρωτότυπα μοντέλα είναι ίδια, αλλά σχεδιαστικά διαφέρουν σημαντικά, ειδικά από τη μέση και πίσω. Μάλιστα, δεν θα μείνει για πολύ καιρό πρωτότυπο, αφού θα μπει στην παραγωγή το 2021 ως ένα SUV Coupe.
Δείτε ακόμα: Ηλεκτροσόκ με το Audi e-Tron S των 503 PS και 973 Nm
Με μήκος 4,6 μ., πλάτος 1,9 μ., ύψος 1,6 μ. και μεταξόνιο 2,77 μ., τα δύο Q4 μοντέλα είναι παρόμοια σε διαστάσεις, με το Q4 Sportback e-tron να είναι κατά 1 εκατοστό πιο μακρύ και χαμηλό. Κάτω από το μυώδες αμάξωμα φιλοξενούνται 2 ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 306 ίππων. Οι 204 ίπποι και τα 310 Nm ροπής προέρχονται από το ηλεκτρικό μοτέρ που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και οι 102 ίπποι με τα 150 Nm ροπής από το μπροστινό. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου Audi A3 Sportback στην Ελλάδα
Όσον αφορά την αυτονομία, η μπαταρία των 82 kWh εξασφαλίζει περισσότερα από 450 χιλιόμετρα (WLTP) με μια πλήρη φόρτιση, ενώ με την χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει στο 80% της χωρητικότητας μέσα σε 30 λεπτά. Στις εκδόσεις με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, η αυτονομία θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Η μπαταρία ζυγίζει 510 κιλά και είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, προσφέροντας και ένα ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων, στο 50:50. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και η πίσω από πολλαπλούς συνδέσμους, με ξεχωριστά τοποθετημένα τα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Επίσης, πατάει σε ζάντες 22 ιντσών και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB.
Δείτε ακόμα: Έξτρα δυναμικό το νέο Audi Q5
Στο εσωτερικό, όπου η σχεδίαση θυμίζει τα νέα μοντέλα της Audi, ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που είναι και στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το δέρμα συναντάται παντού, με την Audi να δηλώνει πως το μεταξόνιο των 2,77 μέτρων και η απουσία τούνελ λόγω του ότι δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης, ευνοούν σημαντικά τους χώρους.
Δείτε ακόμα: Τερατώδες Audi RS Q8 705 ίππων