Αποκαλυπτήρια για το νέο και άκρως εντυπωσιακό σε εμφάνιση, επιδόσεις, πολυτέλεια και δυναμικά χαρακτηριστικά, Audi RS 6 Avant, το οποίο προσφέρει στο μέγιστο βαθμό ό,τι αναζητήσει κανείς από ένα μεγάλο σπορ στέισον βάγκον.
Δείτε ακόμη: Είναι πιο γρήγορο το Audi TTS από R8 V8; (+video)
Την κίνηση του θεριού αναλαμβάνει ο V8 4.0 TFSI με απόδοση 600 ίππων και 800 Nm ροπής μεταξύ 2.050 και 4.500 σ.α.λ., ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 12 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) 48 volt. Έως 16 kW ενέργειας μπορούν να ανακτηθούν κατά την επιβράδυνση και να αποθηκευτούν στην ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου.
Εάν ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα, τότε ανάλογα τις συνθήκες, ο κινητήρας είτε απενεργοποιείται εξασφαλίζοντας μείωση της κατανάλωσης έως 0,8 λτ./100 χλμ., είτε απενεργοποιούνται οι κύλινδροι 2,3,5 και 8 και μπορεί να λειτουργήσει και ως 4κύλινδρος. Όλη αυτή η δύναμη περνάει μέσω του 8τάχυτου tiptronic και στους τέσσερις τροχούς. Η ισχύς μοιράζεται σε ποσοστό 40:60 μέσω μηχανικού κεντρικού διαφορικού, ενώ ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης μέχρι το 85% μπορεί να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς.
Δείτε ακόμη: Βράχος το Audi e-tron στο σκληρότερο crash test
Η ανάρτηση του νέου Audi RS 6 Avant αποτελείται από πενταπλούς συνδέσμους και στους δύο άξονες, οι οποίοι έχουν ειδικά σχεδιαστεί για να χειρίζονται ξεχωριστά τις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις. Οι σύνδεσμοι και τα υποπλαίσια είναι κατασκευασμένα σε μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο, ενώ τα μετατρόχια είναι 1.668 χλστ. εμπρός και 1.651 χλστ. πίσω.
Το αμάξωμα του νέου RS 6 Avant είναι 20 χλστ. πιο χαμηλωμένο από εκείνο του Audi A6 Avant με την στάνταρ ανάρτηση και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα χαμηλώνει άλλα 10 χλστ. Παράλληλα, μέσω του συστήματος ανύψωσης μπορεί να σηκωθεί κατά 20 χλστ. σε χαμηλές ταχύτητες για να περάσει πιθανά εμπόδια δίχως να χτυπήσει. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6 οδηγικών προφίλ, των comfort, auto, dynamic, efficiency και του διαμορφώσιμου RS με τις επιλογές RS1 και RS2, μέσω του οποίου ενεργοποιούνται αυτόματα οι ενδείξεις RS στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στο RS1, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τον κινητήρα, τη μετάδοση, το τιμόνι, την ανάρτηση, το διαφορικό της τετρακίνησης, τον ήχο του κινητήρα και τα χαρακτηριστικά του αυτόματου κλιματισμού. Στο RS2 μπορεί το ESC να απενεργοποιηθεί ακόμα και πλήρως.
Όσο για την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση του νέου Audi RS 6 Avant, οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Άκρως μαχητική εικόνα εξωτερικά με μυώδεις προφυλακτήρες, μεγάλους αεραγωγούς μπροστά, φουσκωμένα φτερά, διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα και ζάντες 21 ιντσών και διάχυτη πολυτέλεια συν μεγάλο και πρακτικό χώρο αποσκευών 565 λίτρων.
Δείτε ακόμη: Μοναδικό και θρυλικό Audi RS2 Avant