Το Audi R8 ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει τον ατμοσφαιρικό V10 και τα στροφαρίσματα στις 8.000 σ.α.λ., για χάρη της ηλεκτροκίνησης. Προκειμένου να ξεπροβοδίσει τον κινητήρα που σίγουρα θα μείνει αξέχαστος, Γερμανοί και Ιάπωνες λανσάρουν την ειδική έκδοση Japan Final Edition.
Όπως λέει το όνομά του, το αποχαιρετιστήριο R8 αφορά αποκλειστικά τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Βαμμένο στο Ibis White χρώμα και με τις 20άρες ζάντες σε χρυσαφί απόχρωση, συνοδεύεται από ανθρακονημάτινα φιλέτα στο splitter, τις ποδιές, το διαχύτη, τους καθρέπτες και την αεροτομή. Στην ουσία πρόκειται για το Performance Quattro με έξτρα χρήση carbon, αποκλειστικά λευκό και μπρονζέ ζάντες. Η Audi Japan προέβη σε ανάλογες διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό, όπου η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και κυρίως ο συνδυασμός λευκού-μαύρου (Black-Alabaster White η ονομασία) στις επενδύσεις δέρματος-alcantara, φροντίζουν για την ξεχωριστή εικόνα του Final Edition. Στο ίδιο μήκος κύματος η επιγραφή στα μαρσπιέ, αλλά και η πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα δεσπόζει o 5.2 V10 FSI, που παράγει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 580 Nm στις 6.600 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Quattro και του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη, επιταχύνοντας το R8 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,1 δλ., στα 200 χλμ./ώρα από στάση εντός 9,8 δλ., στο 0-250 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ. και μέχρι την τελική των 331 χλμ./ώρα.
H διαθεσιμότητα του R8 Japan Final Edition θα περιοριστεί σε μόλις 8 κομμάτια, με κάθε ένα να κοστολογείται σε 35,08 εκατ. γεν (226.550 ευρώ).