Η Audi παρουσίασε έναν μεγαλοπρεπή «Λεβιάθαν» για την αγορά της Κίνας, συνιστώντας ταυτόχρονα το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής, εξαιρουμένων των εκδόσεων με το μακρύ μεταξόνιο του A8. To όνομα του γίγαντα; Q6.
Η νέα ναυαρχίδα του Ίνγκολσταντ επί κινεζικής επικράτειας βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και το VW Atlas (Terramont για την Κίνα), φτάνοντας τα 5.099 χλστ. σε μήκος, τα 2.014 χλστ. σε πλάτος, τα 1.784 χλστ. σε ύψος και τα 2.980 χλστ. μεταξονίου. Είναι χαρακτηριστικό πως η τελευταία μέτρηση είναι μεγαλύτερη από το μήκος ενός Smart ForTwo, αν και διατηρείται πιο κάτω από την αντίστοιχη του Q7 (2.995 χλστ.). Σε μήκος, όμως, το Q6 υπερβαίνει το Q7 κατά 27 χλστ. (5.063 χλστ.), ενώ το ξεπερνά και σε πλάτος-ύψος (1970 χλστ. και 1.740 χλστ. αντίστοιχα). Κατά συνέπεια το Q6 τίθεται αντιμέτωπο με τις BMW X7 και Mercedes GLS, προσβλέποντας στην κορυφή των μεγάλων SUV.
Όπως υποδηλώνει το σήμα «40 TFSI» στην 5η πόρτα, την κίνηση του Q6 αναλαμβάνει ο κλασικός 2λιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος. Σύμφωνα με κινεζικά δημοσιεύματα οι εκδόσεις ισχύος θα ποικίλουν από 231 μέχρι 265 ίππους, σε μπροστοκίνητες και τετρακίνητες εκτελέσεις, Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για plug-in υβριδικά παράγωγα, αλλά είναι πολύ πιθανό να δούμε έκδοση RS Q6. Αντίστοιχη κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων έχει γίνει από τις 29 Οκτωβρίου, δίχως να γνωστοποιούνται λεπτομέρειες για το ποιόν του μηχανοστασίου.