Η plug-in υβριδική έκδοση του Audi Q5 εντυπωσιάζει με το πληθωρικό παρουσιαστικό της, την συνδυαστική ισχύ των 367 ίππων, αλλά και την ηλεκτρική αυτονομία των 40 χιλιομέτρων.
Το Audi Q5 55 TFSI e quattro εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 2λίτρων, turbo σαφώς, ο οποίος παράγει 252 ίππους και 370 Nm ροπής και συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, η δύναμη του οποίου αγγίζει τους 143 ίππους με 350 Nm ροπής.
Δείτε ακόμη: «Βαρβάτο» look και δύναμη για το Audi Q5 της ABT
Ο συνδυασμός τους, παράγει 367 ίππους και 500 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.250 σ.α.λ., με την μετάδοση της κίνησης να πραγματοποιείται και στους τέσσερις τροχούς, χάρη στο σύστημα quattro με τεχνολογία ultra, αλλά και μέσω του αυτόματου κιβωτίου S-tronic, 7 σχέσεων. Το συγκεκριμένο set up, εφαρμόζεται για πρώτη φορά με ηλεκτροκινητήρα, με την δύναμη να μεταφέρεται είτε εμπρός, είτε και στους δυο άξονες, ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης. Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και ικανοποιητικής πρόσφυσης η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς απενεργοποιείται.
Η Audi αναφέρει πως το θηριώδες Q5 55 TFSI e quattro, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για παραπάνω από 40 χλμ., με την μέση συνδυαστική κατανάλωση να ανέρχεται στα 2,4 λτ./100 χλμ., ενώ αμιγώς ηλεκτρικά μπορεί να κινηθεί έως και την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα. Νούμερα εντυπωσιακά αν μη τι άλλο, όπως εξίσου εντυπωσιακά είναι και οι επιδόσεις του μοντέλου.
Διαβάστε επίσης: Audi Q7 κόπηκε στα δυο στην Ρωσία!
Πιο συγκεκριμένα για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 5,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 239 χλμ./ώρα. Επιπλέον υπάρχουν 3 προγράμματα οδήγησης, Hybrid, EV, καθώς και το Battery Hold, το οποίο φροντίζει να διατηρεί όσο το δυνατόν σταθερά τα αποθέματα των μπαταριών. Αυτές έχουν χωρητικότητα 14,4 kWh και βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Έχουν τη δυνατότητα φόρτισης τόσο μέσω πρίζας (πλήρης φόρτιση σε 2,5 ώρες σε βιομηχανική έξοδο 400V, 6 ώρες σε οικιακό δίκτυο), όσο και μέσω της ανάκτησης ενέργειας διαμέσου της πέδησης. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την ελεύθερη κύλιση μπορεί να φτάσει έως και τα 25 kW και ο ηλεκτροκινητήρας φροντίζει για κάθε ήπια επιβράδυνση έως 0,1 g (το μεγαλύτερο ποσοστό φρεναρισμάτων στην καθημερινότητα), όπου η μέγιστη τιμή ανάκτησης ενέργειας 80 kW παράγεται σε επιβραδύνσεις έως 0,2 g, ενώ εδώ χρησιμοποιούνται τα δισκόφρενα για μεγαλύτερη ισχύ πέδησης.
Οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού.