Η Audi ενισχύει την γκάμα των μοντέλων της με κινητήρες φυσικού αερίου με το λανσάρισμα των ανανεωμένων A4 Avant g-tron και A5 Sportback g-tron (υπάρχει και A3 g-tron).
Δείτε ακόμη: Καταιγιστική πολυτέλεια από το νέο Audi S8 (+video)
Αμφότερα τροφοδοτούνται με έναν 2.0 TFSI κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με το 7τάχυτο S tronic και είναι ειδικά τροποποιημένος για χρήση φυσικού αερίου CNG. Η απόδοσή του 170 ίπποι στις 4.450-6.000 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm στις 1.650-4.400 σ.α.λ. Στο A4 Avant 40 g-tron τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 221 χλμ./ώρα, ενώ στο A5 Sportback 40 g-tron η τελική ταχύτητα μόνο είναι λίγο υψηλότερη (224 χλμ./ώρα). Η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 3,8-4,1 kg/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 105-113 γρ./χλμ. στο Α4 Avant και 103-111 γρ./χλμ. στο A5 Sportback. Σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις της Audi και με το πρότυπο NEDC, η αυτονομία με φυσικό αέριο είναι 420-440 χλμ. στο A4 Avant και 420-455 χλμ. στο A5 Sportback. Μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει, τότε ο 2.0 TFSI γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη.
Δείτε ακόμη: «Εκτελεί» το Audi RS Q8 με 600 ίππους και 305 χλμ./ώρα!
Η αποθήκευση του φυσικού αερίου γίνεται σε τέσσερις κυλινδρικές δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών, σε πίεση 200 bar. Το εσωτερικό στρώμα είναι ένα δοχείο πολυαμιδίου, ενώ ένα δεύτερο στρώμα από πολυμερές ενισχυμένο με ίνες άνθρακα (CFRP) και πολυμερές ενισχυμένο με ίνες γυαλιού (GFRP) χρησιμεύει ως δομή στήριξης με μέγιστη αντοχή. Το εξωτερικό στρώμα αποτελείται από καθαρό GFRP και προστατεύει από τυχόν ζημιές που μπορεί να προκληθούν από πέτρες ή επαφή με μεγαλύτερα αντικείμενα.
Δείτε ακόμη: Νέο και πιο σπορ Audi e-tron Sportback με 408 ίππους
Οι παραγγελίες για τα Audi A4 g-tron και Α5 g-tron έχουν ανοίξει στη Γερμανία, όπου το πρώτο κοστίζει από 43.200 ευρώ και το δεύτερο ξεκινά από τα 45.100 ευρώ.