Η Toyota παρουσίασε τη νέα γενιά του μεγαλύτερου SUV της, που αποτελεί και μεγάλη εμπορική επιτυχία στις Η.Π.Α. Πάμε να δούμε το Sequoia MK3, που ανανεώθηκε εκ βάθρων και απέκτησε για πρώτη φορά υβριδική μορφή.
Στα της εμφάνισης δεν εγείρονται αντιρρήσεις για τον πρωταγωνιστή. Η πελώρια μάσκα κυριαρχεί στο εμπρός μέρος, με τα δυο ακροβολισμένα φανάρια να καλύπτουν αρκετό τμήμα από το πλάι και να χαρίζουν ένα εξαιρετικά επιβλητικό παράστημα στο ιαπωνικό SUV. Αναλόγως έκδοσης και εξοπλιστικού επιπέδου η διαμόρφωση της μάσκας διαφοροποιείται, όπως και το σχέδιο με τη διάσταση των ζαντών αλουμινίου που ξεκινούν από τις 18 ίντσες στο off road προσανατολισμών TRD Pro, ανεβαίνουν στις 20 ίντσες για το σπορ πακέτο TRD Sport και φτάνουν τις 22 στην πολυτελέστερη έκδοση Capstone. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, ωστόσο η Toyota μας ενημερώνει πως το νέο Sequoia είναι μεγαλύτερο από το απερχόμενο, οπότε μιλάμε για μήκος άνω των 5.210 χλστ. και μεταξόνιο τουλάχιστον 3.099 χλστ.
Τα φτερά εμπρός-πίσω ξεχωρίζουν από τις ανάγλυφες γραμμές και το μυώδες στιλ, ενώ η ουρά ξεχωρίζει χάρις στα μακρόστενα και δυναμικά φωτιστικά σώματα που εκτείνονται σχεδόν μέχρι το μέσο των φτερών, φτάνοντας παράλληλα αρκετά μέσα στην πόρτα.
Στο εσωτερικό, η εικόνα παρουσιάζεται αγνώριστη. Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλιοροφή και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense 2.5. Από εκεί και πέρα, για το σύστημα πολυμέσων η διάσταση της κεντρικής οθόνης ποικίλει από τις 8 ίντσες (στο βασικό SR5) μέχρι τις 14, που διατίθεται στις εκδόσεις από Limited (SR5, Limited, Platinum, TRD Pro και Capstone) και πάνω. Τα πλουσιότερα Sequoia διαθέτουν επίσης ηχοσύστημα 14 ηχείων της JBL, θερμαινόμενα καθίσματα για τους πίσω επιβάτες, πανοραμική ηλιοροφή, ασύρματη φόρτιση κινητών, σύνδεση WiFi και head up display, μεταξύ άλλων. Το κορυφαίο Capstone, τέλος, μοιράζει πολυτέλεια μέσω των δερμάτινων επενδύσεων και της παρουσίας πραγματικού ξύλου μαύρης καρυδιάς. Όλα τους προσφέρουν τρίτη σειρά καθισμάτων, βολεύοντας συνολικά μέχρι 7 άτομα.
Ανάλογη ποικιλομορφία υπάρχει και στα επιμέρους τεχνικά. Το Sequoia διατίθεται τόσο σε πισωκίνητη, όσο και τετρακίνητη διάταξη. Τα TRD Sport και Pro διαθέτουν αμορτισέρ της Bilstein (με διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε ένα), αναθεωρημένα προγράμματα λειτουργίας στο σύστημα AWD και το 10άρι αυτόματο κιβώτιο, με το σκληροτράχηλο Pro να χαίρει επίσης μπλοκέ διαφορικού πίσω και προστατευτικών ποδιών. Το πιο πολυτελές Capstone, αντίθετα, προσφέρει ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα και περισσότερη ηχομόνωση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση κλπ.
Κοινός παρονομαστής, το πανίσχυρο υβριδικό σύνολο i-Force Max που πρωτογνωρίσαμε στο νέο Land Cruiser. και μετέπειτα στην υβριδική του μορφή, στο καινούργιο Tundra. Ο 3.5 V6 twinturbo παράγει 394 ίππους και 649 Nm, απολαμβάνοντας τη συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα που τοποθετείται μεταξύ θερμικού μοτέρ και κιβωτίου. Η συνολική ισχύς ξεπερνά τα 440 άλογα, φτάνοντας στους 443 ίππους και ακουμπώντας τα 790 Nm ροπής! Με τόση δύναμη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως το νέο Sequoia μπορεί να τραβήξει μέχρι 4.082 κιλά!