Αποχαιρετιστήριο Honda S660 Modulo X Version Z

Το S660 έχει κερδίσει τον χαρακτηρισμό «S2000 τσέπης». Μάλιστα, αυτή τη στιγμή, το μικρό διθέσιο είναι το μοναδικό roadster στην γκάμα της Honda. Συνθήκη που δεν θα συνεχιστεί, όχι γιατί θα αποκτήσει παρέα, αλλά λόγω επικείμενης κατάργησης.

Ως αποχαιρετισμό στα όπλα, οι Ιάπωνες παρουσίασαν την έκδοση Modulo X Version Z, που διατίθεται σε δυο χρώματα: Sonic Gray Pearl και Premium Star White Pearl. Τα νέα χρώματα, οι μαύρες ζάντες, τα σκουρόχρωμα σήματα, η αεροτομή επίσης μαύρης απόχρωσης και η οροφή σε Bordeux Red είναι τα σημεία διαφοροποίησης του Version Z από το κανονικό Modulo X.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 658 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. συνδυαζόμενος αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι (τα υπόλοιπα S660 προσφέρονται και με κιβώτιο CVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης). To βάρος στο χειροκίνητο δεν ξεπερνά τα 830 κιλά, με το μήκος να σταματά στα 3.395 χλστ., το πλάτος στα 1.475 χλστ., το ύψος στα 1.180 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.285 χλστ.

H τιμή για το Modulo X Version Z ξεκινά από τα 3.150.400 γεν (24.200 ευρώ), το λανσάρισμα του οποίου σηματοδοτεί την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος παραγωγής του S660. Η Honda παρουσίασε το μικρό roadster το 2015 και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 30.000 κομμάτια. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα από την Ιαπωνία το πρόβλημα δεν είναι η εμπορική πορεία του μοντέλου, αλλά η νέα νομοθεσία της χώρας που προβλέπει υποχρεωτικό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για όλες τις κατηγορίες νέων αυτοκινήτων, ανεξαιρέτως. Έως τώρα, τα kei cars δεν υποχρεούνταν να το φέρουν. Πλέον, όμως, θα πρέπει να το έχουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Το S660 όμως δεν φαίνεται να το υποστηρίζει και απαιτούνται πολλές αλλαγές για να προσαρμοστεί. Αλλαγές που κοστίζουν, οπότε το «Big H» επέλεξε το δρόμο της απόσυρσης, το Μάρτη του 2022.

 

Get it on Google Play Download on the App Store