Παρά την επέλαση των SUVs, η Audi δεν παραβλέπει τη ναυαρχίδα της. Εξ ου και η ανανέωση του A8, που εισέρχεται στη δεύτερη φάση του κύκλου ζωής για την 4η γενιά, με αρκετές αλλαγές εξωτερικά και όλη την τεχνολογία του Ίνγκολσταντ μηχανικά.
Το φρεσκαρισμένο A8 ξεχωρίζει κατευθείαν, χάρις στη μεγαλύτερη και πιο χρωμιωμένη Singleframe μάσκα. Ο προφυλακτήρας φιλοξενεί ανασχεδιασμένες εισαγωγές και πάνω από αυτές, συναντάμε τα νέα φωτιστικά σώματα που διαθέτουν 1,3 εκατ. μικροκαθρέπτες, στην έκδοση με τα LED Matrix. Πίσω, τα φανάρια OLED με τα αναβαθμισμένα γραφικά είναι στάνταρ. Μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την προσθήκη έκδοσης S Line, για πρώτη φορά μετά το 1994 και την πρώτη γενιά του μοντέλου. Παράλληλα, υπάρχουν νέα χρώματα τόσο σε μεταλλικό φινίρισμα (District Green, Firmament Blue, Manhattan Gray και Ultra Blue), όσο και ματ (Daytona Gray, Floret Silver, District Green, Terra Gray και Glacier White).
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έκριναν πως η ήδη κορυφαία καμπίνα, δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω από την τελευταία εκδοχή του ψηφιακού καντράν Virtual Cockpit και ακόμα καλύτερα γραφικά, για τις δυο οθόνες αφής στο ταμπλό (10,6 και 8,1 ιντσών). Οθόνες έχουν και οι πίσω επιβάτες στη διάθεσή τους, αμφότερες σε διάσταση 10,1 ιντσών, για την απόλαυση του συστήματος πολυμέσων.
Αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας, διατίθεται το υπερπολυτελές και επιμηκυσμένο A8 L Horch. Με μήκος 5,45 μέτρων ξεπερνά κατά 13 εκατοστά το κανονικό A8 L και προσφέρει ό,τι μπορεί να περιμένει κανείς, από μια λιμουζίνα προεδρικού επιπέδου.
Επιστρέφοντας στο ευρωπαϊκό A8, η γκάμα των κινητήρων παραμένει απαράλλαχτη. Στη βάση συναντάμε τον 3.0 V6 twinturbo, με απόδοση 340 ίππων και 500 Nm. Ακολουθεί ο 4.0 V8 twinturbo, με 460 ίππους και 600 Nm, για να φτάσει το ίδιο μοτέρ στα 571 άλογα και τα 800 Nm ως καρδιά του S8.
Οι φίλοι του ντίζελ δεν μένουν παραπονεμένοι, καθώς υπάρχει ο 3.0 V6 TDI των 286 ίππων και 600 Nm, ούτε αυτοί των plug-in υβριδικών. Το A8 60 TFSIe συνδυάζει τον 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ, για μια συνολική απόδοση της τάξης των 449 ίππων και 700 Nm.
Όλες οι εκδόσεις του A8 συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης Quattro και 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 99.500 ευρώ για το 55 TFSI και τις 144.800 ευρώ για το S8.