Η ιταλική μάρκα παρουσίασε σήμερα στο Balocco, στο ίδιο μέρος που η Autodelta εμπνεύστηκε κι εξέλιξε την Giulia Gran Turismo Alleggerita του 1965, με βάση την Giulia Sprint GT, την κορυφαία Giulia GTA των 540 ίππων!
Η πανέμορφη μπερλίνα επιδόσεων, συνδυάζει το δυναμικό σχεδιασμό με τις εξαιρετικές επιδόσεις και την κορυφαία οδική συμπεριφορά με τέτοιο τρόπο που μόνο η Alfa Romeo μπορεί να προσφέρει. Για την εξέλιξη της Giulia GTA που θα κατασκευαστεί σε 500 κομμάτια, συνέβαλαν οι πιλότοι της ομάδας της Alfa Romeo στη Formula 1, Antonio Giovinazzi και Kimi Räikkönen. Οι τυχεροί κάτοχοι θα μπορούν επιλέξουν από μια σειρά ειδικών χρωματισμών που επιμελήθηκε το Centro Stile Alfa Romeo, αλλά και συλλεκτικά δώρα, όπως το ειδικά σχεδιασμένο κράνος της Bell και η αγωνιστική φόρμα της Alpinestars.
Σχεδιαστικά, η Alfa Romeo Giulia GTA είναι από τα πιο δυναμικά sedan που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα στην αγορά. Άγρια και πολυτελής συνάμα, με το σχεδιασμό της να έχει μελετηθεί διεξοδικά και σε επίπεδο αεροδυναμικής. Στον εμπρός προφυλακτήρα ξεχωρίζουν τα μεγάλα ανοίγματα, αλλά και το ενεργό σπόιλερ που είναι ανασχεδιασμένο σε σχέση με την έκδοση Quadrifoglio και στην GTAm. Αυτό μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί σε ισορροπία με την πίσω μεγάλη αεροτομή, η οποία επίσης διαθέτει τέσσερις θέσεις ρύθμισης του κεντρικού τμήματος της. Στο πλάι, τα αεροδυναμικά στοιχεία τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ οι ειδικού σχεδιασμού τροχοί των 20 ιντσών, διαθέτουν κεντρικό μπουλόνι ώστε να συνδυάζουν τη δυναμική αισθητική με το χαμηλό βάρος. Το πίσω τμήμα της GTA βγάζει μάτια, τόσο λόγω της μεγάλης ρυθμιζόμενης αεροτομής (στην GTAm έκδοση), όσο και λόγω του διαχύτη που ενσωματώνει το τελικό από το σύστημα εξαγωγής της Akrapovich! Η χροιά του είναι απλά μελωδία στα αυτιά!
Το εσωτερικό είναι ξεκάθαρα επηρεασμένο από το πεδίο των αγώνων, χωρίς όμως να υπολείπεται σε πολυτέλεια. Η Alcantara είναι το κυρίαρχο στοιχείο στην καμπίνα, (είναι και το ανώτερο σημείο του ταμπλό καλυμμένο για να μειώνει τις αντανακλάσεις), με την χρήση της να είναι εντονότερη στην GTAm. Σε αυτή την έκδοση έχουν αφαιρεθεί και τα πίσω καθίσματα δημιουργώντας χώρο για τα κράνη και τον πυροσβεστήρα. Επιπλέον την άγουσα για τα αποδυτήρια έχουν πάρει και οι επενδύσεις στις πόρτες (περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους) κι έχουν τοποθετηθεί οι ζώνες 6 σημείων της SABELT, ενισχύοντας έτσι τον πιο αγωνιστικό χαρακτήρα της έκδοσης.
Πανίσχυρο μοτέρ, σοφιστικέ set up!
Η κορυφαία Giulia φιλοξενεί κάτω από το καπό τον 2.9 V6 twinturbo κινητήρα, που στην ουσία αποτελεί μια υποκυβισμένη και υποκυλινδρισμένη εκδοχή του 3.9 V8 της Ferrari. Η ισχύς του αγγίζει τους 540 ίππους και συνδυαστικά με το μειωμένο βάρος κατά 100 κιλά, τα 100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 3,6 δλ. Αναμφίβολα εντυπωσιακό νούμερο, αλλά αναμενόμενο χάρη στην αναλογία των 2,82 κιλών ανά ίππο. Οι Ιταλοί μηχανικοί πέρα από τη δύναμη εξασφάλισαν και θεσπέσιο κράτημα. Αρχικά τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα κατά 25 χλστ. εμπρός και κατά 50 χλστ. πίσω, ενώ κι η ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) ρυθμίστηκε για να διαχειρίζεται καλύτερα την ισχύ. Τέλος το σύστημα διεύθυνσης είναι κι αυτό πιο κοφτερό, εξασφαλίζοντας την πληροφόρηση στις στροφές και την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες χωρίς να περιορίζει τα επίπεδα άνεσης.