Η Hyundai προχωράει σε ένα ελαφρύ εξωτερικά και πολύ πιο εκτεταμένο εσωτερικά facelift για το Tucson, μένοντας πιστή στη ρηξικέλευθη σχεδιαστική γραμμή και εξελίσσοντάς τη σε πιο σπορ, αλλά και εκλεπτυσμένη μορφή.
Το αμάξωμα του εξαιρετικά επιτυχημένου C-SUV διατηρεί την τεχνοτροπία «Parametric Dynamics», με τα χαρακτηριστικότατα «Parametric Jewel» LED ημέρας να δεσπόζουν. Η πιο σπορ διαμόρφωση και η μεγαλύτερη ποδιά του προφυλακτήρα, η οποία πλέον βάφεται ασημί και εκτείνεται σε όλο το πλάτος, συνιστούν τις μεγαλύτερες αλλαγές συγκριτικά με το σημερινό Tucson. Τα νέα σχέδια για τις ζάντες και τα επιπλέον χρώματα στην παλέτα (το Fine Green Matte των φώτο και το Ultimate Red Metallic) δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ το ίδιο τρικ με την ποδιά χρησιμοποιείται και στον πίσω προφυλακτήρα, δίνοντας την αίσθηση φαρδύτερων μετατροχίων.
Πολύ εκτενέστερες οι διαφοροποιήσεις στην καμπίνα επιβατών, όπου στο ολοκαίνουργιο ταμπλό κυριαρχεί η ενιαία και κυρτή διάταξη των δυο οθονών 12,3 ιντσών, τα χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού, η φαρδύτερη κεντρική κονσόλα, η μετακόμιση του επιλογέα από εκεί στην κολώνα του τιμονιού, και φυσικά το καινούργιο τιμόνι, που πρωτοείδαμε στο Ioniq 5.
Η κορεατική εταιρία δεν ανακοίνωσε πληροφορίες για τα κινητήρια σύνολα, αλλά λογικά δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές. Ο 1.6 T-GDI παραμένει ο απόλυτος πρωταγωνιστής στο μηχανοστάσιο του Tucson, σε αποδόσεις 150 και 180 ίππων ως mild hybrid 48V, στα 230 άλογα ως full hybrid και στα 265 άλογα ως plug-in υβριδικό. Ούτε ημερομηνία λανσαρίσματος αναφέρεται, ωστόσο σίγουρα μιλάμε για 2024 – πιθανότατα μέσα του έτους.