H δεύτερη γενιά Ford GT κλείνει την εμπορική του πορεία έπειτα από 6 χρόνια, με τον πλέον κατάλληλο τρόπο: την αγωνιστικά εμπνευσμένη έκδοση LM, που αποτίνει φόρο τιμής στη νίκη του αμερικανικού υπεραυτοκινήτο στις 24 Ώρες του Le Mans, το 2016.
Το αμάξωμα του GT LM Heritage διαχωρίζει τη θέση του από τα υπόλοιπα GT, μέσω των κόκκινων ή μπλε πινελιών και τις αντίστοιχες χρωματικές επιλογές για το «γυμνό» ανθρακόνημα, στα αεροδυναμικά βοηθήματα χαμηλά – ήτοι splitter, ποδιές και διαχύτη. Το κάλυμμα του κινητήρα και εκείνα των καθρεπτών επίσης ντύνονται σε μπλε ή κόκκινο ανθρακόνημα, ενώ οι επίσης ανθρακονημάτινες 20άρες ζάντες διαθέτουν κόκκινο ή μπλε φινίρισμα στο εσωτερικό και τα μπουλόνια τους. Οι δαγκάνες της Brembo, αντίθετα, είναι κατάμαυρες. Στο πίσω μέρος τώρα, πέρα από την ηλεκτρικά ενεργοποιούμενη αεροτομή, δεσπόζουν οι διπλές μπούκες της εξάτμισης, που αποτελούν προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης, όπως και το σήμα «GT LM» από τιτάνιο.
Η καμπίνα του GT LM «πνίγεται» στην alcantara και τα ανθρακονήματα, με το μπάκετ του οδηγού να ντύνεται -σωστά μαντέψατε- σε μπλε ή κόκκινες επενδύσεις. Η εμμονή με τα δυο συγκεκριμένα χρώματα στο LM δεν είναι τυχαία, καθώς εμπνέονται από εκείνα του αγωνιστικού που κέρδισε το φημισμένο αγώνα αντοχής προ 6ετίας. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμα και το start button χρωματίζεται σε μπλε ή κόκκινο, αναλόγως προτίμησης του αγοραστή.
Ο 3.5 V6 twinturbo EcoBoost δεν παρουσιάζει αλλαγές, παράγοντας 670 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 746 Nm στις 5.900 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, προσφέροντας -σε συνεργασία με το launch control- επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Μόλις 22 GT LM προγραμματίζεται να κατασκευαστούν, δίχως ακόμα να αποκαλύπτεται η τιμή. Δεδομένου ότι το απλό ξεκινά από τις 500.000 δολάρια (504.600 ευρώ) στην Αμερική, σίγουρα το τελευταίο και εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής θα είναι αρκετά ακριβότερο.