Η Suzuki μόλις παρουσίασε το ολοκαίνουργιο S-Cross, που ουδεμία σχέση έχει με τους προκατόχους του και πλέον θυμίζει SUV περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Το νέο SUV των Ιαπώνων είναι κυριολεκτικά αγνώριστο, συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά. Οι γραμμές του αμαξώματος το κατατάσσουν πλέον ξεκάθαρα στην κατηγορία των SUV, με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη μάσκα να δεσπόζουν στο εμπρός μέρος. Το σήμα της Suzuki πλαισιώνεται από μια χρωμιωμένη μπάρα, η οποία ενώνεται νοητά με τα LED ημέρας. Τα φανάρια ακολουθούν το σχήμα της γρίλιας και χαρίζουν στο πρόσωπο του S-Cross έναν πρωτόγνωρο, για τα δεδομένα του μοντέλου, δυναμισμό.
Εξίσου μεγάλες αλλαγές και πίσω, όπου συναντάμε δυο ευμεγέθη φανάρια με λαμπτήρες LED στο ίδιο μοτίβο ενσωμάτωσης με το αμάξωμα. Εδώ το σήμα ενώνεται με αυτά μέσω μαύρου πλαστικού, ενώ το σχήμα τους τα οδηγεί μέχρι τις άκρες του πίσω μέρους. Συνολικά, δεν χωράει αμφιβολία πως το καινούργιο S-Cross παρουσιάζεται ασύγκριτα πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από το προγενέστερο, αποτελώντας ένα από τα ελκυστικά σχήματα της κατηγορίας πια.
Αυτό που προξενεί εντύπωση, περισσότερο από το ίδιο το ντιζάιν, είναι πως παρότι το νέο S-Cross φαίνεται πολύ πιο ογκώδες από το προηγούμενο, οι διαστάσεις έχουν διατηρηθεί στα ίδια ακριβώς επίπεδα! Κι όταν λέμε «ακριβώς», μιλάμε για ακρίβεια χιλιοστού: 4.300 χλστ. μήκος, 1.785 χλστ. πλάτος, 1.580 χλστ. ύψος, 2.600 χλστ.
Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλες αλλαγές, αλλά όχι στο βαθμό του εξωτερικού. Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από την τοποθέτηση της νέας οθόνης αφής στην κορυφή και πάνω από τους αεραγωγούς, μετρώντας 9 ίντσες και διαθέτοντας στο σύστημα πολυμέσων όλες τις καθιερωμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto και Bluetooth). Τα υλικά φαίνονται αναβαθμισμένα, ενώ πλήρως εκσυγχρονισμένα είναι και τα τα γραφικά της οθόνης. Πλήρες και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας, με αυτόματο φρενάρισμα, περιμετρικό έλεγχο του αμαξώματος, ενεργό cruise control, διατήρηση λωρίδας και όλα τα γνωστά επικουρικά συστήματα.
Στα μηχανικά μέρη, την κίνηση αναλαμβάνει ο γνώριμος 1.4 BoosterJet και η συνεργασία του με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο των 1.373 κ.εκ. αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Το βάρους 1.190-1.330 κιλών Suzuki επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9,5 δλ. και φτάνει μέχρι τα 195 χλμ./ώρα τελικής ως 2WD, με το AllGrip να χρειάζεται 10,2 δλ. για την ίδια μέτρηση (κοινή τελική). Η μέση κατανάλωση, τέλος, κυμαίνεται από 5,3 μέχρι 6,1 λίτρα/100 χλμ. αναλόγως έκδοσης, με τις εκπομπές CO2 στα 119-139 γρ.CO2.