Η Abarth προχωρά σε μια ακόμα ανανέωση των 595 και 695, που ωστόσο είναι περισσότερο αναδιάρθρωση της γκάμας παρά φρεσκάρισμα των δυο μοντέλων.
Η ανακοίνωση της εταιρίας κάνει λόγο για απότιση φόρου τιμής στην εφευρετικότητα του Carlo Abarth, όμως στην πραγματικότητα τα ανανεωμένα 595/695 διαθέτουν απλώς πιο τακτοποιημένη γκάμα και επίπεδα εξοπλισμού. Από εκεί που οι υποψήφιοι αγοραστές είχαν μέχρι τώρα την επιλογή μεταξύ διαφορετικών εκδόσεων, πλέον καλούνται να επιλέξουν από «πακέτα». Τα 595/695 Turismo, το F595 και το 695 Competizione συνεχίζουν όπως ακριβώς είχαν, απλά τώρα κατηγοριοποιούνται ως πακέτα εξοπλισμού, αντί εκδόσεων.
Από εκεί και πέρα συναντάμε 7 διαφορετικά επίπεδα εξατομίκευσης, όπως το Racing Style Pack. Σε αυτό δεσπόζει η ρυθμιζόμενη αεροτομή «Spoiler ad Assetto Variabile», που εμφανίστηκε πρώτη φορά στο επετειακό 695 70° Anniversario, το 2019, και τοποθετείται στο κορυφαίο 695 Esseesse.
Ξεκινώντας με το Abarth 595, συναντάμε ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, διπλές απολήξεις για την εξάτμιση, καλύμματα καθρεπτών στο χρώμα του αμαξώματος, σατινέ λεπτομέρειες χρωμίου, γκρι επενδύσεις στο ταμπλό, οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, μαύρες υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, αλουμινένια πενταλιέρα και flat bottomed τιμόνι. Στάνταρ είναι επίσης τα πίσω αμορτισέρ της Koni, όπως και οι αεριζόμενοι δίσκοι 284 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω.
Το Abarth 695, τώρα, ξεχωρίζει από τις 17άρες ζάντες, τις εξωτερικές πινελιές σε γκρι και μαύρο χρώμα, αλλά και τις τετράπλευρες απολήξεις της εξάτμισης Στο εσωτερικό βρίσκουμε καθίσματα Sabelt με γκρι ματ επενδύσεις, alcantara, πεντάλ-λεβιέ ταχυτήτων από αλουμίνιο και παρουσία ανθρακονημάτων στο τιμόνι. Μηχανικά, εκτός από την παραπάνω ισχύ, επωφελείται από αμορτισέρ Koni FSD και στους δύο άξονες και μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους μπροστά με διάμετρο 305 χλστ., που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Κάτω από το καπό, αναλαμβάνει ο αειθαλής 1.4 T-Jet. Στο 595 παράγει 165 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ στο 695 φτάνει τα 180 άλογα και 250 Nm στις ίδιες στροφές. Καταργείται, δηλαδή, η βασική έκδοση των 145 ίππων του 595. Aμφότερα τα Abarth συνεργάζονται με 5άρι χειροκίνητο ή ημιαυτόματο ισάριθμων σχέσεων, με το 595 να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,3 δλ. και το 695 εντός 6,7 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 218 και τα 225 χλμ./ώρα αντίστοιχα.