Τον περασμένο Φεβρουάριο η MG πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου φουλ υβριδικού μικρού μοντέλου της MG3 Hybrid+, το οποίο τάραξε τα νερά με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα του. Τώρα ήρθε η ώρα να κάνει το ίδιο στην Ευρώπη, μέσα από την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στην Ελλάδα, καθώς είναι η πρώτη έκδοση του MG3 που διατίθεται σε όλες τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
To σουπερμίνι της MG ανοίγει τον ελληνικό τιμοκατάλογο στις 20.450 ευρώ, οι οποίες γίνονται 19.950 ευρώ με την έκπτωση λανσαρίσματος των 500 ευρώ. Και χωρίς αυτή, βέβαια, το MG3 Hybrid+ προσφέρει με τεράστια διαφορά τα φθηνότερα 200 άλογα (195 για την ακρίβεια) της αγοράς! Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση Excite, περιλαμβάνοντας -μεταξύ άλλων- πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας (ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας φώτων, διατήρηση λωρίδας και άλλα), αυτόματο κλιματισμό, navigation και κάμερα οπισθοπορείας. Οι ζάντες αλουμινίου 16″ και το keyless entry προστίθενται στην επόμενη Exclusive (21.950 ευρώ, 21.450 με την έκπτωση), ενώ η κορυφαία Luxury των 23.450 ευρώ (22.950 με την έκπτωση) προσφέρει ακόμα LED φωτιστικά σώματα, κάμερα 360 μοιρών, καθίσματα από ecoleather και ειδοποίηση πίσω διερχόμενων οχημάτων.
Το νέο supermini της MG διακρίνεται αρχικά για το σφηνοειδή του σχεδιασμό, με το μυτερό ρύγχος αλά MG4, την πολύ πλατιά μάσκα, τα τριγωνικά φώτα και τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και τα πλευρικά του τμήματα. Με μήκος 4.113 χιλιοστά, το MG3 είναι το πιο μακρύ αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ παράλληλα διαθέτει αρκετό πλάτος 1.797 χλστ. και ύψος 1.502 χλστ., ενώ στα πλαίσια των supermini είναι το μεταξόνιο των 2.570 χλστ. Μοντέρνο και κομψό είναι το εσωτερικό του, από όπου δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι οθόνες, όπως είναι μια μικρή 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια μεγαλύτερη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ανάμεσα από τα καθίσματα βρίσκεται ο περιστροφικός διακόπτης για τη μετάδοση της κίνησης (όπως στο MG4). Οι χώροι φαίνονται αρκετοί, όμως το πορτ μπαγκάζ των 293 λίτρων είναι μικρό για τα δεδομένα των supermini και με δεδομένο το αυξημένο μήκος του MG3.
Νέα δεδομένα φέρνει το υβριδικό σύνολο Hybrid+ που κάνει ντεμπούτο στο MG3 και αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους! Αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον ισχύος 102 ίππων και 128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 1,83 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. MG3 Hybrid+ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 4,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι δεν πληρώνει σεντ σε τέλη κυκλοφορίας.