Η Toyota ανακοίνωσε για την Ελλάδα τις τιμές του ανανεωμένου Yaris Cross, το οποίο φέρει πιο ισχυρό υβριδικό σύνολο 130 ίππων και βελτιώσεις σε τεχνολογία, ανέσεις και εξοπλισμό. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 23.920 ευρώ στη βασική έκδοση Active, ενώ το 1.5 Hybrid 130 ξεκινά από την έκδοση Elegant στην υψηλή τιμή των 29.970 ευρώ. Αναλυτικότερα οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:
Έκδοση | Τιμή |
1.5 Hybrid 116 hp Active | 23.920 € |
1.5 Hybrid 116 hp Active Plus | 24.670 € |
1.5 Hybrid 116 hp Style* | 27.570 € |
1.5 Hybrid 130 hp Elegant* | 29.970 € |
1.5 Hybrid 130 hp GR Sport | 32.670 € |
1.5 Hybrid 130 hp Premiere* | 34.770 € |
*Διαθέσιμο και σε AWD |
Στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης 1.5 Hybrid 116 hp Active ανήκουν μεταξύ άλλων: 8 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής 9 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρες φωτός και βροχής και κάμερα οπισθοπορείας. Στο Active Plus προστίθενται ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και προβολείς ομίχλης LED.
Εξωτερικά το φρεσκαρισμένο Yaris Cross δεν άλλαξε, παρά μόνο προστέθηκε το νέο χρώμα Juniper Blue, ενώ η έκδοση Premiere Edition διακρίνεται για την αποκλειστική Urban Khaki απόχρωση, που συμπληρώνεται από διαφορετικές ζάντες 18 ιντσών. Για τους πιο σπορ υποψηφίους αγοραστές υπάρχει το GR Sport με διαφορετικούς προφυλακτήρες, μάσκα, άλλο σχέδιο στις 18άρες ζάντες και πιο σφιχτή ρύθμιση στις αναρτήσεις. Το εσωτερικό διακρίνεται από το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών (7 ίντσες οι βασικές εκδόσεις) και την οθόνη αφής των 10,4 ιντσών (9 ίντσες στάνταρ). Το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect υποστηρίζει πλέον over-the-air ενημερώσεις και ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto – Apple CarPlay. Εκσυγχρονισμένο είναι και το πακέτο επικουρικών συστημάτων ασφαλείας Toyota T-Mate. Στάνταρ σε όλη τη γκάμα περιλαμβάνονται νέες κάμερες και ραντάρ ευρύτερου σκαναρίσματος, που βελτιστοποιούν την απόδοση των συστημάτων Pre-Collision, Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist, Safe Exit Assist, Rear Seat Reminder System και Adaptive Cruise Control.
Νέο και πιο ισχυρό είναι το υβριδικό σύνολο 1.5 Hybrid με τους 130 ίππους (συνδυαστική ισχύς). Διαθέτει πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα 84 ίππων (+4 PS) και 185 Nm ροπής (από 141 Nm) και νέο λογισμικό. Ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας παραμένει στους 92 ίππους και τα 120 Nm ροπής. Σε σχέση με το 1.5 Hybrid 116, το πιο δυνατό επιταχύνει πιο γρήγορα κατά μισό δευτερόλεπτο στα 0-100 χλμ./ώρα (10,7 δλ.) και κατά 0,4 δλ. στα 80-120 χλμ./ώρα (8,9 δλ.). Ταυτόχρονα το Yaris Cross διατηρεί πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 της τάξεως των 103-122 γρ./χλμ. Οι μηχανικοί της Toyota έδωσαν προσοχή στην ελαχιστοποίηση του θορύβου και των κραδασμών για καλύτερη άνεση των επιβατών. Πρόσθεσαν ένα μικρό αποσβεστήρα αμορτισέρ στην αριστερή βάση του κινητήρα, ένα αντηχείο στο σωλήνα της πολλαπλής εισαγωγής, τριπλή στρώση ηχομονωτικού υλικού πίσω από το ταμπλό, έξτρα επένδυση στο σιλανσιέ της εξάτμισης και παχύτερα κρύσταλλα σε παρμπρίζ – παράθυρα.