Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Peugeot 3008 Hybrid, το οποίο προσφέρει υψηλότερη ισχύ με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων συγκριτικά με τον 1.2 PureTech 130 PS.
Το 48V Hybrid σύστημα συνδυάζει ένα νέο 3κύλινδρο 1.200άρη υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα κύκλου Miller με ισχύ 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Αυτό είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων και αποδίδει 28 ίππους και 55 Nm ροπής. Επιτρέπει στο 3008 Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά όταν οι απαιτήσεις σε ροπή είναι οι ελάχιστες δυνατές, παρέχοντας παράλληλα μια προσωρινή ώθηση 12 ίππων όταν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι. Σε υψηλότερες ταχύτητες έως 145 χλμ./ώρα ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, αλλά μόνο με σταθερή ταχύτητα ή όταν επιβραδύνει.
To e-DCS6 αντικαθιστά το ΕΑΤ8 και είναι ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 48V ιόντων λιθίου έχει μεικτή χωρητικότητα 898Wh (καθαρή 432Wh) και είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό κάθισμα, που σημαίνει ότι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές παραμένουν ανέπαφοι. Η υβριδική τεχνολογία μειώνει τη μέση κατανάλωση στα 5,6 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 126 γρ./χλμ. (6,4 λτ./100 χλμ. και 144 γρ./χλμ. το 3008 1.2 PureTech 130 EAT8). Από πλευράς επιδόσεων, το 3008 Hybrid επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Τιμές – εκδόσεις του νέου Peugeot 3008 Hybrid:
- Active Pack: από 33.500 ευρώ
- Active Plus: από 34.200 ευρώ
- Allure Plus: από 38.900 ευρώ
- GT: από 41.900 ευρώ