Η 7η γενιά της Σειράς 7 ξεκινά την εμπορική της καριέρα στην Ελλάδα, με τη BMW να ανακοινώνει τις τιμές και τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα που περιλαμβάνουν και την αμιγώς ηλεκτρική επιλογή της i7.
Η G70 ανοίγει τον τιμοκατάλογο με την 740d xDrive και τον ήπια υβριδικό 3.0λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο twinturbo ντίζελ, των 299 ίππων και 670 Nm ροπής. Η τετρακίνητη πετρελαιοκίνητη 7άρα επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,8 δλ. και καταναλώνει 6,1 λίτρα/100 χλμ., εκπέμποντας παράλληλα 160 γρ.CO2/χλμ. (112 ευρώ τέλη) και ξεκινώντας από τις 142.106 ευρώ. Επόμενη επιλογή και πρώτη βενζινοκίνητη, η plug-in υβριδική 750e xDrive.
Εδώ ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος διτούρμπινος βενζινοκινητήρας αποδίδει 310 ίππους και 450 Nm, αλλά δεν είναι μόνος του. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm συνδράμει στο έργο του θερμικού μοτέρ, έχοντας τη δυνατότητα να κινεί κατά μόνας την PHEV 7άρα έως 83-87 χλμ. με τη μπαταρία των 22,1 kWh (μέση κατανάλωση 19,7-20,7 kWh/100 χλμ.) Η συνολική απόδοση φτάνει τα 490 άλογα και 700 Nm, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,8 δλ. και εμφανίζοντας μέση κατανάλωση μόλις 1,1 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα 22-25 γρ./χλμ. (δεν πληρώνει τέλη) και η τιμή εκκινεί από τις 145.122 ευρώ.
H κορυφαία έκδοση είναι επίσης plug-in υβριδική, με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 197 ίππων και 280 Nm, αλλά τον 3.0 twinturbo στους 380 ίππους και τα 520 Nm. Η συνολική ισχύς στην M760e xDrive ανέρχεται στα 571 άλογα και τα 800 Nm, θέλοντας μόλις 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και καταναλώνοντας 1,0-1,3 λίτρα/100 χλμ. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει στα 77-85 χλμ. (μέση κατανάλωση 20,2-21,8 kWh/100 χλμ.) και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 23 γρ. CO2/χλμ. (εννοείται δεν πληρώνει τέλη), με την τιμή να ξεκινά από τις 170.672 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Για τους εραστές της ηλεκτροκίνησης, η i7 xDrive60, χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν 259 ίππων εμπρός και έναν 312 ίππων πίσω) και μια μπαταρία 101,7 kWh για να παράγει συνδυαστικά 544 ίππους και 744 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 240 χλμ./ώρα, την ώρα που η BMW ανακοινώνει μέγιστη αυτονομία 624 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης 195 kW, που με τη χρήση ταχυφορτιστή δίνει 129 χλμ. σε 10 λεπτά. και φορτίζει από το 10 στο 80% σε 34 λεπτά. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 18,4 kWh/100 χλμ. και η αρχική τιμή ορίζεται στις 162.150 ευρώ.