H νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 ήρθε στην Ελλάδα και είναι ένα μεσαίας κατηγορίας τετράθυρο gran coupe, που συνδυάζει ευρυχωρία, πολυτέλεια, σπορ χαρακτηριστικά και υψηλή τεχνολογία, με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Δυο εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται, όπως είναι η πρώτη ηλεκτρική BMW M, η i4 M50 των 544 ίππων και η i4 eDrive40 με 340 ίππους.
Σχεδιαστικά η BMW i4 συνδυάζει την κλασική, σπορ κομψότητα των coupé μοντέλων της μάρκας με την άνεση ενός τετράθυρου. Οι πινελιές σε BMW i Blue στην σχεδόν κλειστή μάσκα, ο διαχύτης πίσω, οι κοντοί πρόβολοι, οι λεπτές κολόνες, οι πόρτες με παράθυρα χωρίς πλαίσια και η γραμμή οροφής που ρέει ομαλά προς τα πίσω διαμορφώνουν μία καλλίγραμμη και αεροδυναμική (Cd: 0.24), σιλουέτα. Επιπλέον, η BMW i4 eDrive40 σε έκδοση M Sport και η BMW i4 M50 υιοθετούν ένα πακέτο εξωτερικού M Carbon προαιρετικά, ενώ ειδικά εξαρτήματα της σειράς M Performance περιλαμβάνονται στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ BMW.
Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι ένα οδηγοκεντρικό cockpit, ενώ είναι διάχυτη η αίσθηση πολυτέλειας και ευρυχωρίας με προσαρμοζόμενους χώρους. Ηχομονωτικά κρύσταλλα και λειτουργίες pre-heating και pre-conditioning διατίθενται στάνταρ, όπως και τα σπορ καθίσματα και ένα σπορ τιμόνι. Ο επιλογέας μετάδοσης, το BMW Controller και τα πλήκτρα λειτουργιών είναι τοποθετημένα σε ένα πάνελ στην ιδιαίτερα μοντέρνα κεντρική κονσόλα. Η μεγάλη πίσω πόρτα έχει αυτόματο μηχανισμό ανοίγματος και κλεισίματος, στάνταρ, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 470 λτ.
Η νέα γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας iDrive που τοποθετείται για πρώτη φορά στην BMW i4 επεκτείνει την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος σε φυσικό διάλογο. Σε αυτό το πλήρως ψηφιακό BMW Curved Display, το τμήμα της οθόνης ενδείξεων 12,3 ιντσών και η οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό. Το ψηφιακό Intelligent Personal Assistant έχει αποκτήσει πρόσθετες ικανότητες και χρησιμοποιεί νέα γραφικά για να επικοινωνεί με τους επιβάτες.
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν εμπρός άξονα δύο συνδέσμων με γόνατα και πίσω άξονα πέντε συνδέσμων με ειδική ρύθμιση, αμορτισέρ που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers), ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης Servotronic, ένα ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης και πίσω αερανάρτηση. Το εξαιρετικά γρήγορο και ακριβές σύστημα τοποθετείται στάνταρ στην BMW i4 ενώ συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης για πρώτη φορά. Η BMW i4 M50 εφοδιάζεται επίσης με προσαρμοζόμενη ανάρτηση M, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, φρένα M Sport και (προαιρετικά) ζάντες αλουμινίου M έως 20 ιντσών με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω.
Η i4 eDrive40 διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 340 ίππων και 430 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το βάρους 2.050 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα. Η μεικτή αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 493-590 χλμ., με κατανάλωση 16,1-19,1 kWh/100 χλμ. Η μπαταρία των 83,9 kWh (80,7 καθαρή ενέργεια) φορτίζει σε 8,25 ώρες σε φορτιστή 11 kW ή σε 31 λεπτά σε DC 200 kW. Η πιο δυνατή i4 Μ50 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 544 ίππων και 795 Nm ροπής. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 258 ίππους και 430 Nm ροπής και ο πίσω 313 ίππους και 365 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 225 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 18,0-22,5 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία μεταξύ 416-521 χλμ. Η μπαταρία και οι χρόνοι φόρτισης είναι ίδια με της i4 eDrive40.
Όσον αφορά τις τιμές, η eDrive40 ξεκινά από τα 54.850 ευρώ (η εισαγωγική έκδοση λαμβάνει και κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει σημαντικά την αρχική τιμή του αυτοκινήτου). Αντίστοιχα, η προτεινόμενη λιανική τιμή της Μ50 ξεκινά από τα 69.750 ευρώ.