Η Ford ανακοίνωσε τις τιμές και τις εκδόσεις του νέου Focus ST για την ελληνική αγορά, το οποίο διατίθεται με δύο κινητήρες και με ισάριθμα επίπεδα εξοπλισμού. Το νέο Ford Focus ST προσφέρεται με το μηχανικό σύνολο βενζίνης 2.3 λτ. EcoBoost 280 PS σε τιμές που ξεκινούν από 37.593 ευρώ στην έκδοση ST2 και από 43.589 ευρώ στην έκδοση ST3. Το ντίζελ Focus ST 2.0 λτ. EcoBlue 190 PS πωλείται από 33.735 ευρώ το ST2 και από 36.946 ευρώ το ST3.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS ST-Line
Ο αναλυτικός εξοπλισμός αναμένεται να ανακοινωθεί, ωστόσο σε κάθε περίπτωση θα περιλαμβάνει τα πάντα. Επίσης, το νέο Focus ST, εκτός από το 5θυρο αμάξωμα διατίθεται και με το στέισον βάγκον σε τιμές που ξεκινούν από 42.756 ευρώ το 2.3 λτ. EcoBoost και από 36.025 ευρώ το 2.0 λτ. EcoBlue.
Από πλευράς επιδόσεων, το Focus ST 2.3 λτ. EcoBoost με τους 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 420 Nm μεταξύ 3.000 – 4.000 σ.α.λ. επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., η τελική του ταχύτητα σταματά στα 250 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 7,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 179 γρ./χλμ. Το πετρελαιοκίνητο Focus ST 2.0 λτ. EcoBlue με τους 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 125 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμη: Ήρθε το νέο Ford Focus Active (τιμές & εξοπλισμός)
Το Focus ST βενζίνης διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό ηλεκτρονικό μπλοκέ (για πρώτη φορά σε Focus ST) eLSD και ελεγχόμενη ανάρτηση CCD (Continuously Controlled Damping), ενώ παράλληλα υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) και σύστημα συγχρονισμού των στροφών στα κατεβάσματα (Rev matching). Επιπλέον, η ανάρτηση είναι κατά 10 χλστ. χαμηλότερη και σκληρότερη κατά 20% εμπρός και 13% πίσω, ενώ το τιμόνι είναι κατά 15% πιο γρήγορο από του στάνταρ Focus και με μόλις 2 στροφές από άκρη σε άκρη.
Την πιο δυναμική του εμφάνιση τονίζουν οι πιο μυώδεις προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι 19 ιντσών ζάντες που κρύβουν τις κόκκινες δαγκάνες με δίσκους 330 χλστ. με 2πίστονες δαγκάνες εμπρός και 302 χλστ. με μονοπίστονες πίσω, η κυψελωτή μάσκα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα τύπου μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα αλουμινένια πεντάλ.
Δείτε ακόμη: Εργοστασιακά αξεσουάρ για το Ford Fiesta