Η BMW ανακοίνωσε το νέο της τιμοκατάλογο με αρκετά νέα μοντέλα και εκδόσεις, μεταξύ των οποίων αυτά που ξεχωρίζουν είναι οι ολοκαίνουργιες και άκρως δυναμικές M3 και M4.
Διαβάστε ακόμα: Σφαγή τιμών στα φθηνότερα premium μικρομεσαία
Πριν όμως φτάσουμε στις τιμές, ας κάνουμε ένα φρεσκάρισμα μνήμης σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά αμφοτέρων, ξεκινώντας από τις δυνατές «καρδιές» τους. Κάτω από το μυώδες καπό τους φιλοξενείται ο 3.0 λτ. εξακύλινδρος εν σειρά M TwinPower, απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.650-6.130 σ.α.λ. Στις M3 και M4 Competition, η απόδοση αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με τα 650 Nm να είναι διαθέσιμα μεταξύ 2.750 και 5.500 σ.α.λ. και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις αναμενόμενα κόβουν την ανάσα: Στις M3 και M4, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,2 δλ. και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. Στις Competition το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι Μ3 και M4 καταναλώνουν κατά μέσο όρο 10,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπουν 248 γρ./χλμ. CO2, ενώ οι Competition -ελέω 8τάχυτου αυτόματου- παρουσιάζονται καλύτερες, με 10,2 λτ./100 χλμ. και 234 γρ./χλμ. CO2.
Δείτε επίσης: Νέο ηλεκτρικό crossover BMW iX με 500 ίππους
Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα 6άρι χειροκίνητο, με λειτουργία Gear Shift Assistant (ηλεκτρονικό «μύτη-τακούνι») για τις M3 και M4 και το 8άρι αυτόματο M Steptronic για τις Competition. Για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων, διατίθεται σύστημα τετρακίνησης – κατ’ εκτίμηση από το καλοκαίρι του 2021. Το σύστημα M xDrive μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και συνδέεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4WD και 4WD Sport mode, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στην εξίσωση το 2WD.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση M Adaptive και η συνθετική οροφή από ανθρακόνημα ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των M3 και M4. Ο βασικός εξοπλισμός διαθέτει ακόμα σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών για τον εμπρός άξονα και 19 για τον πίσω, συνδυασμένες με ελαστικά 275/40 ZR18 και 285/35 ZR19 αντίστοιχα. Ντεμπούτο κάνει και το προαιρετικό M Drive Professional, το οποίο είναι σχεδιασμένο ειδικά για οδήγηση στην πίστα.
Δείτε ακόμα: Πόσο πωλείται η BMW «του λαού;»
Ας δούμε παρακάτω και τις τιμές:
M3: 128.000 ευρώ
M3 Competition: 133.800 ευρώ
M4: 131.000 ευρώ
M4 Competition: 136.000 ευρώ