H MG στην Ελλάδα ανακοίνωσε την αρχική τιμή του νέου μικρομεσαίου SUV ZS Max Hybrid+, το οποίο εκκινεί από 24.050 ευρώ. Τιμή που είναι με μεγάλη διαφορά χαμηλότερη από οποιοδήποτε full hybrid C-SUV, αλλά και από τις πιο χαμηλές γενικότερα της κατηγορίας ανεξαρτήτως κινητήρα.
Το νέο MG ZS Max Hybrid+ είναι μεγαλύτερο από το πιο «απλό» ZS σε όλες τις διαστάσεις του. Συγκεκριμένα το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.430 χλστ. (4.323 χλστ. το ZS), πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Στο κομψό και δυναμικό παράλληλα εμπρός τμήμα του ξεχωρίζουν η πολύ φαρδιά μάσκα, οι αεραγωγοί στα πλαϊνά του ανάγλυφου προφυλακτήρα και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με ένα μαύρο διακοσμητικό πλαίσιο. Τα φουσκωμένα φτερά και τα έντονα νεύρα τονίζουν το σπορτίφ προφίλ του, ενώ πίσω τα μοντέρνα LED φώτα και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων χαμηλά στον προφυλακτήρα συμπληρώνουν τον όμορφο σχεδιασμό του.
Μοντέρνο εμφανίζεται το νέο MG ZS Max Hybrid+ και στο εσωτερικό του. Κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν οι εξαγωνικοί αεραγωγοί, το flat bottom τιμόνι και οι δύο οθόνες των 7 και 12,3 ιντσών (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού). Οι χώροι είναι αρκετοί για όλους τους επιβάτες και για τις αποσκευές, με 443 λίτρα πορτ μπαγκάζ (1.457 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα και 30 αποθηκευτικούς χώρους. Στο στάνταρ εξοπλισμό της πρώτης έκδοσης Excite τοποθετούνται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, πλοήγηση, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες. Επόμενες εκδόσεις είναι οι Exclusive και Luxury για τις οποίες αναμένονται σύντομα οι τιμές.
Την κίνηση του νέου ZS αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο του MG3 Hybrid+, συνδυαστικής ισχύος 197 ίππων. Αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 1.5 λτ. απόδοσης 102 ίππων/128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 250 Nm. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh και η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Το υβριδικό σύνολο επιταχύνει τα 1.380 κιλά του ZS Max Hybrid+ στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 168 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ.