Τα νέα plug-in SUV της Audi είναι διαθέσιμα στη χώρα μας με τιμή που ξεκινά από τα 45.900 ευρώ και προσφέρονται με όφελος ηλεκτροκίνησης που αγγίζει τα 3.000 ευρώ.
Τα δυο PHEV SUV με συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και 400 Nm ροπής προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις, αλλά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Η προτεινόμενη λιανική τιμή για το Q3 45 TFSI e ξεκινά από τα 45.900 ευρώ, η αντίστοιχη για το Q3 Sportback 45 TFSI e είναι 49.550 ευρώ, ενώ για περιορισμένο χρονικό διάστημα προσφέρονται με επιπλέον όφελος ηλεκτροκίνησης ύψους 3.000 ευρώ. Οι εταιρικοί χρήστες απαλλάσσονται από καταβολή φόρου χρήσης ενώ και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Τα δύο υβριδικά SUV παρέχουν το πλήρες πακέτο infotainment, συνδεσιμότητας και προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της μάρκας – ψηφιακός πίνακας οργάνων (Virtual Cockpit) σε δύο μεγέθη οθόνης και οθόνη αφής 10,1 ιντσών που εμφανίζει τη ροή ενέργειας, σε συνδυασμό με powermeter που εμφανίζει την ισχύ και την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία. Επιπλέον είναι διαθέσιμος ο φωνητικός έλεγχος, το πρόγραμμα πλοήγησης MMI Navigation plus, ενώ υπάρχει πρόσβαση στις διαδικτυακές υπηρεσίες του Audi connect και τις υπηρεσίες Car-to-X, ενώ η εφαρμογή myAudi συνδέει το αυτοκίνητο με smartphone. Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πληρέστατο, περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό τα Audi pre sense, lane departure warning, turn assist, swerve assist ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι το adaptive cruise control, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος, ως εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης.
Αμφότερα κινούνται από τον γνωστό μας κινητήρα 1.4 TFSI, με ισχύ 150 ίππων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM), με δύναμη 116 ίππων. Ο PSM αποτελεί ενιαία μονάδα με το αυτόματο κιβώτιο S tronic έξι σχέσεων, μαζί με τον διαχωριστικό συμπλέκτη, με τη δύναμη να καταλήγει στον εμπρόσθιο άξονα. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. με τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Κατά WLTP, η κατανάλωση του Q3 45 TFSI e είναι 1,6 – 2,0 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 που αγγίζουν τα 37 – 45 γρ./χλμ. Οι αντίστοιχες τιμές για το Q3 Sportback 45 TFSI e 1,7 – 2,0 λτ./100 χλμ. για την κατανάλωση, ενώ τα CO2 ανέρχονται στα 38 – 46 γρ./χλμ. Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του οχήματος, μπροστά από τον πίσω άξονα. Τα 96 πρισματικά της στοιχεία αποθηκεύουν 13,0 kWh ενέργειας (10,4 kWh καθαρά), με την ενεργειακή αξία να αποδίδεται στη συμπαγή και σχετικά ελαφριά κατασκευή νέας γενιάς. Διαθέτει δικό της κύκλωμα ψύξης, το οποίο μπορεί να συνδεθεί με το κύκλωμα του συστήματος κλιματισμού για να εξασφαλίσει αποτελεσματική ψύξη ακόμα και όταν οι απαιτήσεις είναι υψηλές. Τα δύο υβριδικά SUV ξεκινούν πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία και προσφέρουν έως και 51 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, το AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) παράγει τον αναγκαίο ήχο για να προειδοποιεί άλλους χρήστες του δρόμου.
Το σύστημα Audi drive select προσθέτει ακόμα περισσότερες πτυχές στην οδηγική εμπειρία – καθώς προσφέρει πρόσβαση όχι μόνο στους κινητήρες αλλά και σε συστήματα όπως το S tronic και το υδραυλικό τιμόνι. Εκτός από τη δυναμική λειτουργία, διαθέσιμες επίσης οι επιλογές comfort, auto και individual. Τα δύο plug-in υβριδικά έχουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ως στάνταρ, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες διαμέτρου 18, 19 και 20 ιντσών! Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. συγκριτικά με τα Q3 με συμβατικά συστήματα κίνησης! Τα Audi Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e μπορούν να φορτιστούν χρησιμοποιώντας είτε συνεχές ρεύμα (DC) με ισχύ 11 kW είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), σε πρίζα σούκο ή υποδοχή 400 Volts, 3,6 kW. Με το τελευταίο, μια άδεια μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί σε 3 ώρες και 45 λεπτά χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο φόρτισης. Η δωρεάν εφαρμογή myAudi επιτρέπει τον έλεγχο της φόρτισης, τον προγραμματιστή χρόνου και τον έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο, από ένα smartphone.