H Toyota εμπλουτίζει την γκάμα του δημοφιλέστερου μοντέλου της Yaris, με την προσθήκη της νέας, πιο σπορτίφ και ακριβότερης υβριδικής έκδοσης GR Sport. Προσφέρεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύνολο των 116 ίππων και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα.
Πιο αναλυτικά διαθέτει 8 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων, αισθητήρες βροχής, διζωνικό κλιματισμό, σπορ καθίσματα εμπρός, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πάρα πολλά ακόμα.
Οι διαφορές σε σχέση με τα άλλα Yaris Hybrid είναι αρκετές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό, αλλά και ως προς το στήσιμο των αναρτήσεων. Εξωτερικά την πιο δυναμική του εμφάνιση ενισχύει η νέα μάσκα με το δικτυωτό πλέγμα και το λογότυπο GR Sport, οι 18άρες ζάντες των 10 ακτινών με ελαστικά 215/40 και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Στην καμπίνα του ξεχωρίζουν αμέσως το νέο τιμόνι με το διάτρητο δέρμα, οι κόκκινες ραφές και τα λογότυπα GR Sport. Τα καθίσματα διαθέτουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη, ενώ υπάρχουν επενδύσεις απόχρωσης σκούρου αλουμινίου και μεταλλικά πεντάλ.
Για πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά, τοποθετήθηκαν νέα αμορτισέρ και ελατήρια και το τιμόνι επαναρυθμίστηκε για να είναι πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού. Επιπλέον, αυξήθηκε η ακαμψία του πλαισίου μέσω ενισχύσεων στο δάπεδο του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός υβριδικός, αποτελούμενος από το μοτέρ βενζίνης των 1.5 λτ. ισχύος 92 ίππων και ροπής 120 Nm και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και 207 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 116 άλογα και επικουρείται μιας αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας ιόντων λιθίου 177,6V. Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT να αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών. Το υβριδικό Yaris GR Sport επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα και η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,3 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ.
Οι τιμές του Yaris GR Sport ξεκινούν από 24.130 ευρώ, ενώ το Bi-Tone κοστίζει από 24.920 ευρώ.