Το νέο Suzuki Swift Sport ξεκινά τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά και προσφέρεται σε μία έκδοση με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Η τιμή του ξεκινά από τα 19.670 ευρώ και περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, προσαρμοζόμενο cruise control, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη αφής 7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία φώτων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς ομίχλης, αυτόματο κλιματισμό και πολλά ακόμη.
Δείτε ακόμη: Το μοναδικό ρεκόρ του Skoda Kodiaq RS (+video)
Την κίνηση του νέου Suzuki Swift Sport αναλαμβάνει ο 4κύλινδρος, άμεσου ψεκασμού turbo 1.4 λτ. BOOSTERJET, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το ελαφρύ αμάξωμα των 970 κιλών (80 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του), το μικρό ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. και η τελική του φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι στα 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 125 γρ./χλμ.
Το νέο Swift Sport βασίζεται στη νέα πλατφόρμα “HEARTECT”, συνδυάζοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία. Πολλές βελτιώσεις έχουν δεχτεί με την σειρά τους και οι αναρτήσεις. Στην εμπρός ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον έχουν τοποθετηθεί αμορτισέρ της Monroe (όπως και πίσω), παχύτερη αντιστρεπτική δοκός με βάση από Teflon, για μεγαλύτερη σταθερότητα, ενώ τα μουαγιέ και τα ρουλεμάν των τροχών είναι πλέον ένα σώμα, ενώ η απόσταση ανάμεσα στα ρουλεμάν είναι πλέον μεγαλύτερη, αυξάνοντας συνολικά κατά 15% τη σταθερότητα της γωνίας camber κατά τη διάρκεια του στριψίματος. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας διαθέτει και αυτός ειδικό σχεδιασμό για μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, έτσι ώστε να προσφέρει βέλτιστη σταθερότητα.
Δείτε ακόμη: Πατέρας με LaFerrari και γιος με Porsche 918 Spyder (+video)