Η Citroen ξεκινά στην Ελλάδα τη διάθεση μιας νέας υβριδικής έκδοσης για το C5 Aircross, με κινητήρα 1.2 PureTech ισχύος 136 ίππων. Με αυτό το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, η γαλλική φίρμα προσφέρει μια νέα εξηλεκτρισμένη επιλογή που παρέχει την άνεση της αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης υπό συνθήκες, εξοικονομεί καύσιμα και μειώνει τις εκπομπές CO2. Να σημειωθεί ότι την γκάμα πλαισιώνουν οι κινητήρες 1.2 PureTech 130 M6, 1.5 BlueHDi 130 EAT8 και 1.6 PHEV 225 e-EAT8.
Από πλευράς τιμών, στην αρχική έκδοση You! ξεκινά από τις 31.500 ευρώ, στη δεύτερη Plus από 33.500 ευρώ, στη Max από 35.800 ευρώ και στην κορυφαία Ε-Series από 38.500 ευρώ. Να σημειωθεί ότι έως τις 29 Φεβρουαρίου προσφέρεται με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος Citroen Winter Sales. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, διζωνικός κλιματισμός, LED φώτα, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ. Επιπλέον, όπως και όλα τα Citroen, έτσι και το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Την «καρδιά» του υβριδικού συστήματος αποτελεί ο νέας γενιάς 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης, που είναι ειδικά εξελιγμένος για αυτό το κινητήριο σύνολο. Το 40% των εξαρτημάτων του είναι νέο, με τον 3κύλινδρο κινητήρα των 1.199 κ.εκ. να αποδίδει 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 28 hp και ροπή 55 Nm. Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.
Το νέο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6) των 6 ταχυτήτων είναι ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών (580 λτ.) ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών. Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. Ενδεικτικά το 1.2 PureTech 130 hp (μόνο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ., καταναλώνει 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 140 γρ./χλμ. CO2.
Για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί με μια ειδική οθόνη, όπου ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υβριδική οδήγηση, ακριβώς μπροστά στα μάτια του, όπως:
- Στροφόμετρο σε μπλε χρώμα που δείχνει την 100% ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης.
- Την ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κίνησης.
- Ένδειξη φόρτισης μπαταρίας.
- Λειτουργία οδήγησης, μέσω μετρητή ισχύος (Charge, Eco, Power).
- Ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε σε ηλεκτρική λειτουργία, ανά πάσα στιγμή και κατά μέσο όρο.