H VW λανσάρει στη χώρα μας την νέα έκδοση του Golf 7ης γενιάς, η οποία δίνει έμφαση στην αποδοτικότητα του κινητήρα και την χαμηλή κατανάλωση.
Ο νέος βενζινοκινητήρας των 1.498 κυβικών αποδίδει 130 ίππους και είναι προικισμένος με μια σειρά τεχνολογικών εφαρμογών, που συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός βενζινοκινητήρα με την οικονομία ενός ντίζελ. Ο νέος κύκλος καύσης TSI Miller περιλαμβάνει έναν εξελιγμένο έλεγχο βαλβίδων (πιο γρήγορο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής) σε συνδυασμό με μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και υπερτροφοδότηση. Ελέγχει τη συμπίεση του μίγματος καυσίμου και αέρα, κάτι που οδηγεί σε αύξηση της αποδοτικότητας μέχρι και κατά 10%.
Δείτε ακόμα: Θύμα των ρύπων το VW Golf GTI
Επίσης υπάρχει το σύστημα CoD (Cylinder on Demand) ως μέρος της τεχνολογίας ενεργών κυλίνδρων (ACT), το οποίο απενεργοποιεί τους μισούς, ή και όλους, τους κυλίνδρους του κινητήρα αναλόγως συνθηκών κίνησης. Όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, στην περιοχή μεταξύ 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, το CoD απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση. Η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ εκτός πόλης κατεβαίνει ακόμα περισσότερο, στα 4,0 λίτρα/100 χλμ.
Η αλλαγή από την 4κύλινδρη στη 2κύλινδρη λειτουργία και τούμπαλιν είναι, σύμφωνα με την VW, ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων.
Διαβάστε επίσης: Έτσι θα μοιάζει το νέο VW Golf
Όταν μάλιστα το Golf 1.5 TSI ACT συνδυάζεται με το 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει (λειτουργία coasting). Κατά το ρολάρισμα, το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0.4 λτ./100 χλμ., δείχνοντας την ανάλογη -και απίστευτη- ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion έχει προτεινόμενη τιμή λιανικής 19.500 ευρώ το 3θυρο (20.900 με DSG7) και 20.450 ευρώ το 5θυρο (21.850 με DSG7). Στον εξοπλισμό της έκδοσης BlueMotion περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, ΑΒS, ESP, ASR (σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση), MSR (σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας), EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), Front Assist (σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Multicollision Brake, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών.