Η Ford κάνει τώρα πιο προσιτή την απόκτηση του δημοφιλέστερου μοντέλου της, του μικρού SUV Puma, με την επαναφορά της έκδοσης Titanium. Να υπενθυμίσουμε ότι τα τελευταία χρόνια ξεκινούσε από το επίπεδο ST-Line και άνω, το οποίο τώρα και σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS εκκινεί από τις 26.313 ευρώ.
Ford Puma Titanium από 24.995 ευρώ
Το Puma Titanium διατίθεται αποκλειστικά με τον 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με τιμή από 24.995 ευρώ (-1.318 ευρώ από το ST-Line). Εξωτερικά το Titanium διακρίνεται από τους διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, μάσκα και ζάντες αλουμινίου (συγκριτικά με το πιο σπορ ST-Line), ενώ στο εσωτερικό δεν έχει τις κόκκινες ραφές και τη μαύρη οροφή.
Όμως ο εξοπλισμός του Titanium μέχρι την τελευταία φορά που πωλούνταν στη χώρα μας ήταν πλούσιος (προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί) και περιλάμβανε τα εξής: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, ηλεκτρικά παράθυρα κει καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, οθόνη αφής 8 ιντσών, εμπρός καθίσματα με δυνατότητα μασάζ κ.λπ.
Ευχάριστο και σβέλτο
Ο κινητήρας είναι ο πολύ δημοφιλής 3κύλινδρος turbo 1.0 EcoBoost, με απόδοση 125 ίππων και 170 Nm ροπής, συνδυασμένος με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το εν λόγω μοτέρ είναι ιδανικό για το Puma, αφού προσφέρει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.), με κατανάλωση που σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 6,7 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 στα 122 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ταχύτητες | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 125/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 170/1.400-4.500 |
Ροπή με overboost (Nm/σ.α.λ.) | 200/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 191 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,4 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 122 |
Βάρος (κιλά) | 1.280 |
Στα θετικά γνωρίσματα του Puma ανήκουν ακόμα το πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό με τους ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και το μεγάλο χώρο αποσκευών των 456 λίτρων (μαζί με το MegaBox κάτω από το δάπεδο). Παράλληλα πρόκειται για ένα ευχάριστο και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει λιγότερο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση συγκριτικά με το Puma ST-Line. Έτσι διατηρεί το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου, ενώ περνά πιο άνετα από τις λακκούβες και τα μπαλώματα των δρόμων.